...

Eylül 10, 2005

Yumurta olsaydı eğer omlet yapabilecektim bu sabah.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Var belki de ya, bilmiyorum, buzdolabında yumurta konulan yer boşalınca markete bilgi geçen bir gsm sistemi.. Kapı çalınır ve marketçinin küçük çocuu abla der yumurta bitmiş, al.. Belki kapıyı da buzdolabı açar mı orasını bilmem :)

    YanıtlaSil
  2. Handan hanım hoş geldiniz, gelir gelmez yeni blog'umu bulmuşsunuz :) tebrikler.:)
    Tatiliniz iyi geçmiş belliki uzun süre sonra ilk kez baktım da :( (tamam özür dilerim)
    Allah biz tatil yapamayanlara nasip etsin ne diyelim ki.
    Tekrardan hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  3. Valla Ufuk, ben ütü yapan bi makina istiyorum önce, buzdolabı o kadar akıllı olmasa da olur.

    Lunkfu Bey, ne demek, biz çoktan bulduk bloğunuzu, ilk günden beri okuyoruz. Tatilden döneli bi hafta olacak neredeyse, eh buna da şükür , gelmişsiniz ya sonuçta. Çocuksuza her gün tatil efendim, tadını çıkartın, bizimkisi sadece yer değişikliği, başka bir numarası yok.

    YanıtlaSil
  4. This is very interesting site... » » »

    YanıtlaSil