Çek Yat

Eylül 17, 2005

handan:
başım dönüyor uykusuzluktan
Krizalit Kristalin:
e boşa dememişler
Krizalit Kristalin:
çek-yat
handan:
:)
Krizalit Kristalin:
çekiyosun
Krizalit Kristalin:
yatıyosun
Krizalit Kristalin:
çekiyosun
Krizalit Kristalin:
yatıyosun
Krizalit Kristalin:
çek
Krizalit Kristalin:
yat
Krizalit Kristalin:
çek
Krizalit Kristalin:
yat
Krizalit Kristalin:
artema gibi yaptım
handan:
şimdi bunu kopyalayıp bloğuma koymalıyım

Gece yarısından sonra bazı karizma blogcuların aldığı haldir. (Yok canım ben değilim karizma marizma:)

Uyku başa vurduğunda, çekip yatmak gerek nitekim...

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. handan:
    allahım neler koyuyorum bloğuma
    Krizalit Kristalin:
    :)
    Krizalit Kristalin:
    iyi böyle iyi
    handan:
    zavallı blog
    handan:
    karadenizli birisi
    handan:
    gece 12 den sonra ne yapar
    Krizalit Kristalin:
    yapacağını yapmıştır işte..
    Krizalit Kristalin:
    yazık değil mi bana
    Krizalit Kristalin:
    tüm karizma sıfırlandı sayende
    handan:
    :)

    YanıtlaSil
  2. handan:
    rahatladın mı şimdi
    Krizalit Kristalin:
    ebet
    handan:
    siliim o yorumu da gör
    handan:
    nasıl olsa sıkılır yazamassın bi daha
    Krizalit Kristalin:
    ya kalsın
    handan:
    :)
    handan:
    ne kadar yaratıcıyız gece gece
    handan:
    gurur duydum
    Krizalit Kristalin:
    tabi canım
    Krizalit Kristalin:
    benim sayemde oldu o ayrı
    handan:
    :)
    handan:
    senin bloğa koysaydık o zaman
    Krizalit Kristalin:
    o da olur bi gün
    Krizalit Kristalin:
    askere gidip gelim öyle
    handan:
    ne oluyo o zaman
    Krizalit Kristalin:
    hım bilmem ne oluyor?

    YanıtlaSil
  3. ooh siz orda muhabbet biz burda gece gece çalışalım. Allah muhabbetinizi arttırsın daha uyumaya nietiniz yokmu bakalım. benm yok doğrusu.
    yaa handan benim bloga bir bakarsan bişeylwer yaptım ben. anlamıyorumki bu html zımbırtısından. sen baan neyi kopyalayacaksam bi kopyalsan diyorum hıınasıl olur

    YanıtlaSil
  4. bu arada senin blogun linki gözüküyor ama tıklayınca gidilemiyor tabii . :)) oraya adres yazmam gerekli sanırım

    YanıtlaSil
  5. Günaydın nymphia. Doğrusu gece o saatte yattıktan sonra sabah burada bir yorum görmeyi beklemiyordum:)
    Sen uyan, bugün yaparız linkleri.

    YanıtlaSil
  6. Cinderella Nobody's Fool
    müzik kututsunda göze çarpan
    bugun blog boş kaldı?
    gezdiin bloglara yapığın yorumlar haince bloguna
    kopyala yapıştırla başlık yapılır itini ile
    nasıl olsa onuda yazan sensin
    tembellik işte

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Joe, gezdiğim bloglara yaptığım yorumlar haince mi? Neyi kopyala yapıştırla başlık yapmışım? Ben neden ne dediğini anlayamadım?
    Dağıttın beni :) Açıkla bakiim.
    Dur ben gelip sana sorayım, şimdi sen bir daha gelene kadar merak ederim :)

    YanıtlaSil
  8. yanlış anlaşılymaya açıklama
    :)
    anlatım bozukluğu oldu
    harbiden sanki sana laf atmış gibi oldum
    özür ve düzeltme
    -----------------------
    canım sıkılır
    blogları gezerim
    Cinderella Nobody's Fool
    müzik kututsunda göze çarpan
    bugun blogum boş kaldı?
    gezdiğim bloglara yapığım yorumları haince bloguma kopyala yapıştırla başlık yaparım itina ile
    ne olmuş yani nasıl olsa onuda yazan benim
    tembellik işte
    ------------------------
    dipnot: genelde yanlış anlaşılmalara kurban giden JoeZombi

    YanıtlaSil
  9. :) Şimdi anladım.
    Müzik kutusundaki diğer şarkılar da güzel. Tavsiye ederim.
    Haklısın hepsini yazan sensin, benim de bir iki yorumum var keşke kendi bloğuma yazsaydım dediğim:)

    YanıtlaSil
  10. adını bilmediğim bi parça içimi acıtıyor adamın sesi acı ızdırap ......... indirdim bile arşivden çıkarmak kasacağından tıkla insin sindirelaaaa nostalci..

    YanıtlaSil
  11. deli gibi cümle düşüklükleri ile yazmaya başladım ..... içim acıyor hala bu adamda berbat söölüyor sus ba adam suss . acıtma dahada fazla bu bünye sağlam değil eskisi kadar dış derisi göstermesede baya bi yaşlı bi ruhum var ...

    YanıtlaSil
  12. Cinderella'nın bu iki şarkısı insanı çok etkiliyor gerçekten.

    Cümle düşüklükleri klavyedendir. Ben de bu ingilizce klavye ile boğuşuyorum. Kaç defa yazdıklarımı düzeltmem gerekiyor.

    YanıtlaSil
  13. Blogcu'dan siya siya..
    Ne güzel arkadaşlar görüyorum buralarda..

    ??????

    YanıtlaSil
  14. Günaydın Tuluat, ne güzel benim gibi erkenden dolaşması birilerinin daha .

    YanıtlaSil