Bu Sabah

Eylül 20, 2005

Rüzgarla dans eden yapraklar üzerinde
Oynaşıyordu gün ışığı
Bir küçük gonca açmış
Kucaklıyordu yaşamı
Minik kuş cıvıldıyordu
Her şey öyle güzeldi ki
Baş döndürüyordu
Benim başım
Seni düşünmekten
Zaten dönüyordu…

20 Ekim 1991

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. bu arada teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. handan gel şekerim eski bloguma...daisy hortladı gene...hadi gelsene..bak hala duruyo..GELSENE HANDAN....HANDAN...GEL DEDİM Dİ Mİ?

    YanıtlaSil
  3. Birşey değil Nymphia :)

    Geldim, gördüm Daisycim. Oh be, ne güzel Daisy demek yeniden.

    YanıtlaSil
  4. "BOYACI SALİM'İN SEVİNCİ!"
    ...
    Teşekkürler sevgili Handan Hanım!...

    Boyacı Salim'in sevinci sardı ruhumu...

    Cömert ruhunuz,dertten-kederden âzâde olsun ve BİN YAŞAYINIZ!...

    İNSANCA YAŞAMAK GEREK,DOĞRU SÖYLEDİNİZ!...
    ...

    "YAŞAMAK

    BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR

    VE BİR ORMAN GİBİ KARDEŞÇESİNE"
    ...
    Yüreğimin sesini duyup siz de yankı oldunuz...Teşekkür ederim...

    ŞEN VE ESEN KALINIZ!...

    Saygı ve sevgimle...

    Mehmet PAZAR

    YanıtlaSil
  5. handan ben gene bişeyler yaptım artık ılar çıkmıyor ..eminim sıkıldın benden afedersin :(
    boş oldugum bir ara şu formattindeki ayarlarını bir mail atarmısın bana teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. 14 yıl önceki bir şiir.. Şiir, tarih biliminden daha gerçekçidir bilir misin?

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim Mehmet Pazar, paylaştığın için duygularını.

    Ufuk, bu konuyla ilgili bir yazı yaz sen, ne dediğini açıklayıver.

    Neden sıkılayım Nymphia, yardım edebilirsem ne mutlu.

    YanıtlaSil