Masal

Eylül 24, 2005

Bir varmış bir yokmuş diye başlar ya masallar. Demek ki her masalda gerçeğin ta kendisi var.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. masalsı gerçekler ne kadar gerçektir ki? masalsı güzelliklerinde olabilirmiki?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili lunkfu the second , aslında burada masal değil "bir varmış bir yokmuş" sözüydü anlatmaya çalıştığım gerçeğin ta kendisi olan.

    YanıtlaSil
  3. handan hanım aslında ne anlatılana ne anlatılmak istenilene takılmadan sadece çok kötü bir ruh hali ile bloglarda dolaşırken yazdığım, takıldığım bir konu hakkında yazdığım bir yorumdu bu... Bazen bilirsinya, ne kadar anlatırsan anlat, kişi anlamak istediğinden fazlasını anlamıyor. benimkide ona benzer bişeyler işte. ruh hali saçmala devresi yaşayan ben, en kısa sürede daha toparlanmış bir şekilde geleceğimin sözünü verek kaçıyorum buralardan. BİR VARMIŞ, BİR YOKMUŞ!

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sir Lunkfu, ben anlatamamışım dedim, sen anlamadın değil.
    Aslında herzaman herkes kendi içindekine göre yorum yapar tabi ki sen bana aldırma istediğini yaz.
    Ruh hali saçmalama devreleri iyidir, kaçan ayarlar düzeltilir bilahare.
    Saygılarımla efendim..

    YanıtlaSil
  5. aaa ya pardon ben zaten sizin anlamadıınızı değil kendi anlamadığımı yada anlamak istediğimi kastedmiştim:) konuya bak ne hale getirdim:) efendim neyse saçmala dönemlerimdeyim sizde bana bakmayın hoş kalın ve güzellikler sizinle olsun zaten sizinle ama diğer güzelliklerde sizinle olsun efendim. ii geceler.

    YanıtlaSil