Eylül 21, 2005

Bal
Aşkım sen benim canımsın
Kanıma karışmış kanın
Söyle kimlerden kaçarsın
Boşuna durmadan ağlarsın
Yavrum sen benim balımsın
Tadına alışmış canım
Aaah güzel kuşum gir kanıma
Ben zaten sarhoşum
Nerdesin...
Sevgilim...

Söyle nerdesin bal
Artık benlesin bal
Söyle nerdesin bal
Artık benlesin bal
Artık
Sen
Benim
Canımsın
Canlı
Kalan
Tek
Yanımsın

Bazı şarkılar insanı yüreğinden vuruyor...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. sağol handancığım iyi geldi...

    YanıtlaSil
  2. şu duman'ı bi sevemedim gitti =)

    YanıtlaSil
  3. bazı parçalarını sevmeliiiiii

    YanıtlaSil
  4. Ben de pek sevmem bu grubu..
    Ama olsun..
    Güzel yine de...

    YanıtlaSil
  5. Gariptir, ben seviyorum, hayır adam da gıcık söylüyor ama, olsun.

    Belki, alışmak lazım,
    Yalnızlığa...

    YanıtlaSil
  6. ben adamın söyleyiş tarzını beğeniyorum aslında, sadece şarkılarını beğenmiyorum. bikaç bestemi vereyim ben şu gruba =P

    YanıtlaSil
  7. Diyecek bişi bulamadım valla :)

    YanıtlaSil