Tatil

Ağustos 31, 2005

Tatile gidiyorum. Ama on gün ayrı kalamam gibi geliyor bloğumdan (Daha doğrusu tüm bloglardan), ben yine bakarım arasıra.

Deşarj değil şarj olup geleceğim. Bu arada size enerjik bir şarkı hediye ediyorum.

Görüşmek üzere. Sevgilerimle...


Peace Of Me

(Skid Row'un bu şarkısını ne zaman dinlesem kendimi zımba gibi hissederim.)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. BUYURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...buradan yak şimdi.ben öyle bir gidicem ki aklınız duracak...bando mızıkayla gidicem ben tatile......e iyi tatiller şekerim......sanada o meşhur dualarımı ederdim ama yok.... en iyi temennilerimi gönderiyorum sana...hangi kumsalda yufka gibi yatacaksan artık....istakozlar cimciklesin derdim ama demiycem....sen cimcikle istakozları....bol bol yan...yok az yan...U.V durumları felan...tehlikeli...açık tenlisin 20 faktörden aşağısı kurtarmaz seni...ben söyliyimde....bende bu hafta çıkıyorum tatile..uludağa çıkcaktım ben ama dediler havalar biraz daha sıcak kalcak tatil yerlerinde...gelince görüşürük....iyi tatiller handan ...... :)

    YanıtlaSil
  2. Daisycim iki çocukla tatile gidince öyle uzanıp ıstakoz gibi falan olamıyorsun zaten. 60 faktörden aşağı kullanmam, sevmiyorum yanmayı. Gelene kadar dayanamam ben bakarım yine arada bir. Özlerim valla.

    YanıtlaSil
  3. İyi tatiller Handan...Umarım tatilin iyi iyi geçer...

    YanıtlaSil
  4. Hi I´m Chris. Great page !!! Greatings from Germany Bottrop !!

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller... umarım herşey gönlünüzce olur...

    YanıtlaSil
  6. Peki.
    Sen de git.
    Sen de unut.
    Kimler unutmadı ki..

    Astral bir seyahat uydurup gelebilirim.
    Gelemezsem eğlenmene bak ..

    YanıtlaSil
  7. harikaaaa bir tatil diliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiiller.. Hı bu arada skid row'u indiriyorum.. Eskiden bayağı bi "we dont attract wimps because we are too loud" dinlemişliğim vardı.. (Kim bunlar söyle bakiim) Biriktirirdim adamların bütün albümlerini.. Evet.. severdim metal.. Sonra chris rea bozdu beni..

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller, keyifli huzurlu bir tatil diliyorum... Herşey hayal ettiğiniz gib iolsun...

    YanıtlaSil
  10. güle güle iyi tatiller
    boşver tatilde teknolojiden uzak kalmak iyidir. bende öyle yaptım ve bir hafta hiç girmedim . vücudumuzdaki radyasyon oranı biraz düşsün dimi:)hoşçakal

    YanıtlaSil
  11. eh be okul başlıyo ne tatili....ah hulen ah... öğrenciyken de okul...öğretmeniz gene okul..alla alla...:)

    YanıtlaSil
  12. ya handan...ne vardı şimdi tatile gitçek...hiç zamanı değildi yani...üffff...çok sıkılıyorum ben...NE ZAMAN GELECEĞİNİ YAZMIŞ MIYDIN Kİ SEN?dur bi bakayım yazmışmısın...

    YanıtlaSil
  13. Hepinize iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim.

    Sevgili Ufuk, şaka yapıyor olmalısın, konserlerine gideceğim diye yapmadığım uğraş kalmadı onların, tabii ki Manowar. Bekle, onların da şarkılarından koyacağım yakında.

    Tatil güzel, ama eve geri dönmesi de başka mı güzel ne.

    YanıtlaSil