Gitmek

Eylül 22, 2005

Çekip gitmek istedim bulunduğum yerden. Bir anda hiç düşünmeden kapıyı açıp gitmek.

"Nereye" sorusunun cevabını bulabilseydim eğer.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. AMANİNNNNNN...SENDE Mİ GİTCEN KIZ?sen gitme bak....en aklı başındamız sensin....sen mühim bir insansın....sen benim iş verenimsin....eksik bi şi var mı abla?he...ekmek;süt;düdük;kurukahveci mehmet efendi....
    ya handan...gelsene bi gün bana...valla bak...kız seni çok göresim var benim...ay sen nerede oturuyodun ki...bak ondan bile haberim yok...sende şöle güzel sohbet edilecek bi hatun olduğun havası var...ne dedikodu yapardık...sen yapmasanda olur...ben çok severim dedikodu....derim ...korum....bilip bilmeden konuşurum....

    handan...bak ne dicem......msnye bak bugün bi ara....ben gelcem...bende öyle...öyle zırt pırt giremiyom ben....sen akşamki yemeğini koy ateşe....bebeklerini gönder okula...gitmişlerdir belki yumurcaklar...ne bilim?ay bende hiçbişey bilmiyorum he....

    kız handan...bak ne dicem...dün görüşemedik...özledim be seni..ben özlerim öyle...bakma sen bana...yok bak...bak handan...ne görüyon....bişi görünmüyo dimi?ben resmimi koyarım msnye..görürsün sende beni sarı handan....ay bu da sarımış ....ben gibi sararmış solmuş....

    ya ben gidimde bloguma yazayım bişiler...enerjimi harcadım burada....hadi öptüm ...bak...nereye mereye demişin...gitme bak bi yere...ben ettim sen etme...2-3 kişi için geri geldim ben...onlardan biride sensin he...ona göre....

    YanıtlaSil
  2. ben biliyorum nereye gitmek istediğini.. ya da nereye gelmek istediğini.. istanbul'a hoşgeldiniz efem! :P

    YanıtlaSil
  3. KIZ...BİTMEDİMİ TEMİZLİK...BU NE BE....O KADAR MI PİSLETTİN EVİ...SABAHTAN BERİ...AAAAAAAAAA...

    YanıtlaSil
  4. Ya,Daisycim, sıkıntı kovalıyorum ya evde, negatif çileri atıyorum, ne varsa döktüm ortaya, çık çıkabilirsen işin içinden, çi düşsün başıma benim.

    YanıtlaSil
  5. Züper, valla haklısın ya, bi gelsem oralara çi mi hak getire hemen mutlu olurum :) Zaten toplanıyorsunuz oralarda bensiz :(

    YanıtlaSil
  6. Aynı şeyi kimbilir kaç defa düşünmüşümdür. Gerçekten bulabilseydim gidebilecek bir yer, kaç kere sabah erkenden çocukları Özgür'e bırakıp gece yarısına kadar ortalardan kaybolurdum kim bilir...

    YanıtlaSil
  7. Çocuklar küçükken , bir sabah evden çıksam, akşama kadar sahilde, ya da herhangi bir yerde otursam diye hayal ederdim. Hiçbirşey yapmadan, konuşmadan, düşünmeden hatta. Ot gibi durmak istiyordum.

    YanıtlaSil
  8. Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

    YanıtlaSil