Eylül 12, 2005

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Güzel gülen çocuk...Vaktin varken bol bol gül..
    Yakında sen de okul stresine düşersin nasıl olsa:))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ece, umarım bütün streslerin ötesinde bu gülümsememiz daima yanımızda olur.

    YanıtlaSil
  3. Bende böyle başlamıştım aslında ilk seferinde.. ama sonrası o kadar hızlı geçti ki, yetişemedim.. o günden bu güne koca yıllar geçti, koca koca adam oldum ama hala o günü anabiliyoruz.. bir yandan da "yazık atılacak zamanlar yaşıyorum" diyorum kendi kendime..

    YanıtlaSil
  4. Ya işte böyle, bakıyorsun birgün ilkokula başlıyorsun pür heyecan, derken gözlük değiştirme zamanı gelmiş. Arada ne olmuş , camlara bakıp hatırlamak lazım.

    YanıtlaSil
  5. hah! ille vurcan yüzümüze.. tebrikler!..

    "çoklarca defa" diye bişey mi var literatürde? yeni girdi de ben mi göremedim?

    YanıtlaSil
  6. Ay adam iki kere yoruma girmeye üşenip başka yazının yorumunu da buraya yapıyor.
    Yeni girdi canım, ne manaya geldiği de gayet açık.

    YanıtlaSil
  7. O yerim ben yeğenimi. Çok tatlıymiş. Ne de özlemişim. Okula da başlarmış. Dayısı yesin yumursun onu.

    YanıtlaSil
  8. Dayısının ilk gününü hatırladım birden. Okula gitmeye ikna etmek için ne diller dökmüştük:)

    YanıtlaSil