Önem

Eylül 29, 2005

Birisinden hoşlandığımızda bütün sözleri bize umut vermek içindir. Sinirlendiğimizde birine, tavırları bizi kızdırmaya yöneliktir. Kuşkulandığımızda ondan, bir gülümseyiş aldattığına işarettir. Hayransak eğer tüm hareketleri olağanüstüdür. Küçümsüyorsak herşeyi kusurludur.

Ne kadar da önemsiyoruz kendimizi...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. he işte bak...sen olağanüstü geliyon bana....ne güzel açıklamışın bak...
    kız geç kaldım ben tükkanı açmaya..kusura bakma..maaştan kesersin....kız handan..bi yakalayamıyorum seni msn'de..saklanıyo musun napıyosun benden?
    naptım ben sana handan?
    he handan?
    ne handan?
    hayranınım handan....
    ben gidiyorum handan...gelcem gene...kız kendi bloguma bile gidemedim kaç saattir...sen evi temizledin ya geçen..bende evrak temizliği yapıyom..gel bi sil 2 su benim evrakları....ne oturuyosun..hadi kız....bekleşiyorum bak :)

    YanıtlaSil
  2. Geleyim Daisycim, çok güzel temizlerim, bulduğumu çöpe, tutmamak lazım öyle çok fazla şeyi.
    Ben msn deyim sen yoksun kızım. Açmazsan göremezsin beni tabi, onu da ben mi söyleyeceğim, tı tı tı..

    YanıtlaSil
  3. Ehühe bak bu hoşuma gitti benim de handan.. Bana kızdığın zaman sor kendine bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  4. BAK BENDE AYNI ŞEYLERİ DŞÜNÜYORUM BU GÜNLERDE. O YÜZDEN BIRAKTIM,BOŞVERDİM HERŞEYİ.KİM NE DEMİŞ NE YAPMIŞ,NE SÖYLEMİŞ .HİÇ DÜŞÜNMÜYORUM.BEN SÖYLEMEK İSTEDİKLERİMİ SÖYLÜYORUM O KADAR.AMA ŞU VAR Kİ BEN ÖNEMSİYORUM KENDİMİ.KENDİ GÖZLERİM, GÖRDÜKLERİM ÇOK DEĞERLİ.BU HAYATIN BAŞROL OYUNCUSU BENİM. BİR GÜN BİRİNİN GELİPTE BANA "TRUMAN SHOW"DAKİ GİBİ,İŞTE BU SENİN FİLMİN DEMESİNİ BEKLİYORUM .

    YanıtlaSil
  5. HAY ALLAH

    HANDAN SENİN BLOGDA DÜZELTME YOK, OLACAK İŞ Mİ? BAK ACELEDEN YANLIŞ YAZDIM.

    HAYATIMIN BAŞROL OYUNCUSU BENİM DİYECEKTİM. YOK CANIM,SİZİNKİNDE FİGURANIM ARADA BİR MESAJ YAZAN

    YanıtlaSil
  6. Ufuk, hiç şansın yok :)

    Aslı, haklısın hepimiz kendi hayatımızın başrol oyuncusuyuz, yalnız bazen fazla kaprisli oluyoruz :)

    Renkli leke, sanırım çoğunlukla farkına varmadan yapıyoruz.

    YanıtlaSil