Years Of Decay

Eylül 13, 2005

Teşvikiye'de yol kenarında kasetler, kitaplar satılırdı o zamanlar. Okuldan sıkıldıkça Maçka'dan Nişantaşı'na doğru yürürdük. Kitaplar ve kasetlerin içinde kaybolurduk. İşte öyle bir günde almıştım karman çorman bir kaset. Hangi şarkı için aldığımı hatırlamıyorum şimdi, ama en çok bu şarkıyı dinledim. Şanslıydım ki kasetin ilk şarkısıydı. Cd falan pek yoktu o zaman -varsa bile öğrenciydik pahalı geliyordu-, mp3 denilen şeyi hayal bile edemiyordum. Walkmanin pili bitmesin diye kaleme geçirip öyle sarardık kasetleri. Alkalinli pil nerdeee.

İşte bu şarkının hikayesi bu. Şarkı hikayeden daha güzel ama :) Keyifle dinleyin.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Hiç birşey yapamadığını hissettiğinde insan bilmeliki hikayeler.....

    YanıtlaSil
  2. selam handan:=)

    ya su müzil isinde hic sansim yok senin blogta. gecen sefer hic acamadim. bu defakinde tuhaf bir sey cikti. bir kadin taksim acilisi yapiyor:=) nerden buldumsa ??? bende anlamadim, meger metalmis. ilginc. bir daha deniycem ama ahd ettim:=))

    hoscakal

    sima

    YanıtlaSil
  3. :) Sima gerçekten güzel bir şarkı bu (diğerleri de öyle), bir daha dene bence de :)

    YanıtlaSil