Tatil Kitabı

Eylül 05, 2005

“Değişmem gerektiğini biliyordum bu yüzden kalbimi dinlemeye ve bunu çok etkili bir biçimde yapmaya karar verdim. Geçmişimin yüklerini geride bıraktığımda yaşamım daha kolay ve anlamlı hale geldi. Yaşamın büyük zevklerini kovalamak için bu kadar çok zaman harcamayı bıraktığım anda ay ışığında gökte dans eden yıldızları izlemek veya güzel bir yaz sabahı güneş ışıklarıyla yıkanmak gibi küçük hazlardan mutluluk duymaya başladım.”

“Çocukken büyük düşler kurardım. Kendimi başarılı bir sporcu veya büyük işadamı olarak hayal ederdim sıkça. Ne istersem olabileceğime veya elde edebileceğime gerçekten inanıyordum. Güneşle yıkanan batı sahillerinde geçirdiğim gençliğimde neler hissettiğimi de hatırlıyorum. Mutluluk küçük zevkler halinde gelirdi. Eğlence mayosuz yüzmek veya ormanda bisiklete binmekti. Yaşama karşı büyük bir merak duyuyordum. Geleceğimin getirebileceklerinin sınırı yoktu. Doğrusu bu tür bir özgürlük ve mutluluğu onbeş yıldır hissetmedim. Bana ne olmuştu?"

“Düşlerinin pasını sil John. Yaşama tekrar saygı göstermeye başla ve onun tüm mucizelerini kutla. Zihninin isteklerini gerçekleştirme gücünü fark et. Bunu bir kez yaptığında evren yaşamına mucizeler katmak için senin yanında olacak.”

Ferrari’sini Satan Bilge
Robin S. Sharma

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Kim bilebilir ki yarın ne olacağını...anı yaşamak mı demiş yazar.... mutlu anlardanmı bahsetmiş yoksa... yaşam küçük anladın bütünü değilmidir? ... kalmine saygı yazarın.....

    YanıtlaSil
  2. kabuğundan çıkmak buna derler sanırım. sıyrılıp deri değiştirmek..

    YanıtlaSil
  3. oh oh sen yat dedemanlarda ;çimenlerin üzerinde.....biz bekleriz senin blogu.....handan 1 saattir dolanıyorum kızları..seni en sona bıraktım...sen çimerken çimlerde ben gittim şekerim...
    -AAAAAAAA NEDEN KI?
    -he işte öyleler icap etti...
    ben gelmem artık.....seni çok özlediydim...onuda sölim dedim..seni çok özledim...bak söyledim...oh canıma değsin......yeteri kadar dramatik yaptım arkadaşların bloglarını...sanada ağlanmıyım şimdi...benimle kısacık zamanda;daracık alanda paylaştığın dostluğun için teşekkür ederim sana....sende iyi bak kendine...ay sabahtan beri herkes bu lafı diyorum...BİR KEZ SÖZÜMÜ DİNLEYİNDE İYİ BAKIN KENDİNİZE ....benim dememle olcak sankide...öptüm canım seni pembiş yanaklarından...küçük oğuz Türklerinide sen öp benim için...kız Handan;oğuzlarla ilgili yazı hazırlamıştım...sen gelince asacaktım bloga.....o da olmadı....

    hoşçakal sende handan.....sıcacık kalbini soğutmasın hiçkimse.....bye

    YanıtlaSil
  4. "evren yaşamına mucizeler katmak için senin yanında olacak" hepimizin yanında ola...

    YanıtlaSil