Davetiye

Eylül 07, 2005
























"Evet" demiştim ya hani 8 sene önce, yine sorsalar yine derim.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. mutluluklara her zaman EVET.. nice nicee yıllara

    YanıtlaSil
  2. bu gerçekten davetiye mi? eğer öyleyse gerçekten bravo ehahe çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  3. bende gelmek istedim ya sekiz yıl önce yoktum
    şimdi ortsk olmak geçti içimden

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ya, Allah nazardan saklasın.

    YanıtlaSil
  5. Çiğdem, gece ve derin iz teşekkür ederim güzel dileklerinize. Oky evet bu gerçek davetiye.(Arkadaşlarımız için kendi hazırladığımız alternatif olanı tabi, bir de klasik olanı var o başka)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili zeze kickbox bilgim daha sonralara dayanır, evlenirken masumdum,ailedeki erkeklerin sayısı arttıkça kendimi korumak için önlem almak zorunda kaldım :)

    YanıtlaSil