Özlem

Mart 13, 2006



"Hadi" desem sevgilime, sormadan sorgulamadan "Hadi" dese o da bana. Alabildiğimiz en az eşyayı alsak yanımıza. Fotoğraf makinamız , kameramız başköşede. Haritamız ve müzik cdlerimiz. Çoluk çocuk doluşsak arabamıza, yola çıksak. Beğendiğimiz yerlerde mola versek. Yatacak yer bulamadığımızda arabada sabahlasak. Uçsuz bucaksız yollarda bir minik nokta olsak. Zamandan mekândan bağımsız. Özgürce dolaşsak.

"Hadi"

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydııııın.. Arkadaşım,biliyorsun bende çok özledim uzun bir yolculuk yapmayı ama nerdeee...

    YanıtlaSil
  2. günaydın Handan,

    bu mevsimde de çok severim ben yolculuğu...
    yağmur arabanın camına vururken senin gözün yol çizgilerinde olacak.
    başını çevirip yol kenarlarındaki güzellikleri seyredeceksin. arkadan gelen didişmelere tatlı tatlı gülümseyeceksin.
    ve sevgilinin elinin sıcaklığı hep elinde olacak...

    "hadi"...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın

    Bir kaç gün önceden bu özleminin sinyallerini vermiştin.Bence de iyi olur,özgürce saate bakma gereği duym

    YanıtlaSil
  4. Günaydın kızlar :)

    Beriş, yaz gelse de küçük kaçamaklar yapsak bari.

    Katre, yolculuk bu mevsimde en güzel oluyor zaten. Hava ne çok sıcak ne çok soğuk, heryer yeni yeni yeşilleniyor, yağmurlarla yıkanmış pırıl pırıl.

    Aslı sanırım bir süre daha bu bir özlem olarak kalacak ama haftasonu kaçamağı planlamalıyım , aslında daya doya değerlendirildiğinde 1 gün bile güzel.

    YanıtlaSil
  5. Uçsuz bucaksız yollarda bir minik nokta olsak.

    Evet.. O minik hatta minicik noktayı yıllardır oynarım ben...
    Yoruldum ama :(

    YanıtlaSil
  6. Hasan seninkisi çok minik, bizimkisi minik bir nokta için fazlasıyla kalabalık ve gürültülü. Ve içinde çocuk sesi olan minik noktalar her daim çok keyifli...

    Umarım bu keyfi sen de yaşarsın.

    YanıtlaSil
  7. handan..merhaba...geç gelen geldi...ben yazılarını okuyorum şimdi..çok yazmışsın yahu..dur bi konuya hakim olayım..görüş bildircem..az bekle..:)

    YanıtlaSil
  8. burada ki ''hadi ''deyip yollara düştüğün sevgilin canny oluyo herhal...
    aman he...tı tı tı :)))))

    YanıtlaSil
  9. Ya aslında uzun bir yolculuğun tam zamanı..Baharda yolculuk yapmak ne güzel olur ama bağlıysan bir yere ne gelir elden..Yetinmek düşer bize bakıp bakıp resimlere..

    YanıtlaSil
  10. Handan bu yolculukta banada yer var mı? :-)))))

    YanıtlaSil
  11. açılın biraz bizde gelecez.bizide alın ne olurrrrrrrr kız handan size takılmak herzaman keyifli olur bekleyin geliyorrrruz.

    YanıtlaSil
  12. Zehra, ben de şimdilik sadece resimlere bakıp yetiniyorum zaten, ama elbet yola çıkacak zaman da gelecek:)

    Nilüfer, sorman kabahat :)

    Selmacım, bekliyoruz.

    YanıtlaSil