Resim

Mart 04, 2006






Ayrıntılar önemli ama resmin bütününü kaçırmamak şartıyla...


(Fotoğrafa tıklayınız :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Günaydın canımcım, resim harika olmuş nerden buluyorsun böyle güzel resimleri?:)Çekenin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. "her kışın bir baharı, her gecenin bir neharı(gündüzü) vardır."
    Bu resim, böyle bir sözü hatırlattı bana.

    YanıtlaSil
  3. fotoyu cekenin elleri dert gormesin...makinasinda filmi bitmesin..

    YanıtlaSil
  4. suat evsen'in duası için amin diyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir görüntü...100 puan

    YanıtlaSil
  6. Bazıları ayrıntı sevmez ama..........

    YanıtlaSil
  7. Nereden de buluyorum bu resimleri di mi Beriş:)Hadi kalk da gel artık balıkları ayıkladım, bir de kocaman salata, fotoğraf dediğin öyle olur :)

    Hımm, evet öyle de denilebilir Ebruli.Hoşgeldin bu arada.

    Sen de hoşgeldin Suat, amiiinn.. (Gerçi dijital makine ama pili bitmesin diyelim biz ona:)

    Oooo, birisi haftasonu çarşı iznine çıkmış, seni görmek ne güzel Züper.

    Hımm, fotoğrafı çekene bunu ileteyim Nilüfer :)

    İsim yazmak gibi ayrıntılar mı anonymous? Ki ben çok önem veriyorum.

    YanıtlaSil
  8. bazıları ayrıntı sevmez ama..........

    YanıtlaSil
  9. Hımm, neyse ikimiz aynı anda yazmışız, en azından bir isim varmış :)

    YanıtlaSil
  10. krizalit , amin diyebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  11. Looking for information and found it at this great site...
    »

    YanıtlaSil