Bahar

Mart 01, 2006


Takvime göre bahar geldi. Gerçi eski takvimlere göre gelmedi- ki eski takvimler her zaman için daha gerçekçi oluyor. Neyse işte, adı baharda kendi kışta kalan mart başladı ve burası ışıl ışıl..

Bugün bir oyun oynayalım istedim. Gelen bir kelime söylesin, ben de içinde o kelimenin geçtiği bir yazı yazayım. Bakalım kelimelerinize yazı yetiştirebilecek miyim :)

Yazıları aşağıya doğru yazacağım, haberiniz olsun . Bekliyorum...

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Baharın en güzel temsilcisi olan aŞk..
    hani ansızın çekip gitse de can da yaksa yaşamak onunla güzel dediğin;)

    YanıtlaSil
  2. Tünaydııın.Baharın en güzel yanı burcyni'nin de söylediği gibi aşk gerçektende.İnsan baharda cıvıl cıvıl oluyor.İçi içine sığmıyor.Eve giresi gelmiyor.En azından ben öyleyim...

    YanıtlaSil
  3. bide bahar denince aklıma mangal yapmak geliyor:))

    YanıtlaSil
  4. ya kafam karıştı.zaten şimdi uyandım geldim buraya.bi saat uyumuşum davul gibi.kızma bana handan...
    nerden nereye gidiyoz şimdi?..biri dönence demiş..biri aşk demiş.
    bende bişey demesem olmaz..''arkadaş'' diyeyim...oldu mu?böyle mi olcaktı?ya kızma handan ya..bak kızarsan küserim...hala uykum var yaaaa :(

    YanıtlaSil
  5. Bahar deyince aklima 1980 sonu - 1990 basi kosuyolu "park"i geliyor.
    Daima dolu olan basket ve voleybol sahalari ve buyuklerle spordan yorulanlarin takildigi parkin yesil kismi geliyor.

    Kursad

    YanıtlaSil
  6. "nergis" başlıklı bir yazı yazabilir misiniz acaba? baharın en güzel çiçeğidir bence nergis.evimizin bahçesinde çok çıkar, evin her tarafını kokusu sarar, mest oluruz.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir günde yolum düşmüş sana böyle =)Dün Ortaköy' deydik gün ortasında, kendini göstermeye başlayan baharı solukladık boğaza karşı, işe dönesimiz gelmedi.
    Ben en çok bahar çiçeklerini özledim...
    Sevgiyle,
    Birsen

    YanıtlaSil
  8. bitanesi
    ben çıkıyorum tükkandan..sabaha görüşürük..çok yorgunummm çokkkkkkkkkk..öptüm kocaman..lolipop gibi tatlı ve renkli bir akşam dilerimmmmm:)

    YanıtlaSil
  9. Bu sayfa karışmış gibi.Tek kelime
    "hüzün"

    YanıtlaSil
  10. Günaydın Handan

    Bu sabah çok işin varmış ondan günaydına gelmedin herhalde bana.Neyse ben de yazımı yeni yazdım ben de sana bir soru soruyorum yazımda :P

    Neyse sen daha yetişememişsin ki, ben de sıraya gireyim bari

    Kırmızı

    YanıtlaSil
  11. Pardon .Tamamen benim tembelliğim.10 yoruma daha az yazı gördüm de.Meğer herkes kelime yazmamış.

    Bana diet demesin kimse stres olup daha çok yiyorum

    YanıtlaSil
  12. Creep dinniyom bi yandan.. :) Hiç dinlememiştim bu grubu.. Neyse, ben şöyle bişi istiyim.. İçinde ufuk geçen bi hikaye istiyom ben.. Mesela ufuk güneş göl kombinasyonu olabilir.. :)

    YanıtlaSil
  13. Bahar...
    O'nu unutamam ki...
    Lale pavyonunun en güzel kadınıydı O.
    Ve bir paylaşımda öldürdüler...
    Bahar aylarından bir aydı, veda ettiği zaman....

    YanıtlaSil
  14. "durgunluk" bu da benim kelimem

    YanıtlaSil