BUGÜN VE BUGÜN

Mart 22, 2006

Öyle çabuk geçiyor ki günler
Hele sen de bir bak hayatına.
Daha dün doğmuşuz sanki
Yeni okula başlamışız
Yeni sevmişiz

Öyle çabuk geçiyor ki günler
Hele sen de bir bak hayatına
Yarın bitecek sanki her şey
Yarın ölecek gibiyiz.

Daha doymamışız yaşamasına
Günlerimiz dün bir, bugün iki
Sakın bir şey bırakma yarına
Yarın yok ki.

Özdemir Asaf

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Günaydın Handan,kapıları kilitlemedim gece. :)

    YanıtlaSil
  2. Handan Günaydın:)doğru günler geçiyor..ömür gidiyor..yapıcak çoook şey var..daha bişey yapmadık ki..:)))

    YanıtlaSil
  3. Hayat kısa insanoğlu, kesildikçe biten otlar gibi yeşermeyeceksin bir daha
    Ömer Hayyam

    YanıtlaSil
  4. Henden yarın nereye gitmiş niye yok
    hee sustum tamam ;)
    şarkı söyleyeyim olar mı

    Dedi Dolu dolu dolu dolu dolu
    Yasamak gerek.
    Dedim "Evet, evet evet."
    Dedi "Yasamayı çok severim,
    Elimde değil."
    Dedim "Güzel, güzel,
    Devam et."
    Dedi "Her sey,
    Ama hersey su anda,
    Yarın yok ki."
    Dedim "Evet,
    Evet evet."

    nırınım nırınım
    başka bi şarkı daha söyleyeyim mi

    tamam kızma gittik

    YanıtlaSil
  5. Aay gene asmış özdemir asafı...çok seviyorum ben bu adamaı..tarancıdan iyi olmasın ama...çok güzel bu şiiri..biliyom ben...bak bildiğim bişi bulduk..

    ne güldüm dünkü yorumuna...unuttum söylemeyi sana..

    kız sonra bizi öyle çağırmasınlar..kutupayısı ve deve olaraktan...
    sen çölde gördüğüm serapsın serap...
    bi vahada gördüm ben seni..
    ama ben yinede bir deveyim işte..
    :)))

    YanıtlaSil
  6. Where did you find it? Interesting read film editing schools

    YanıtlaSil