Sözcükler Uçuşuyor...

Mart 17, 2006

Sıkılıyorum , bari oyun oynayalım...

Aklına ilk geleni söyle :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. hımmm.böyle soruncada gelmiyor aklıma bişi..yoksa akılsız mıyım ben yaw..
    GELİNCİK ÇİÇEĞİ geldi aklıma...allah allah..ne alakaysa..birde psikolocik bi tahlil rica edeyim...bende şaşırdım bak şimdi..

    YanıtlaSil
  2. ................

    Söyleyecek bir şeyim yok,iç çekiyorum.

    YanıtlaSil
  3. aklıma çok kötü şeyler geliyo
    en iyisi söylemeyeyim
    ben çağırmadım kendileri geliyo :)

    Fatoş

    YanıtlaSil
  4. kuş...

    cim kedi

    YanıtlaSil
  5. hastayım,ateşim 38.5 bu durumda;DOKTOOOR

    YanıtlaSil
  6. aklıma nedense "memik" geldi,bilmiyorum:)
    galiba biraz önce yabancı damat ın fragmanını izlediğinden...

    YanıtlaSil
  7. Handan ya nerelerdesiniz siz?
    Ne Daisy ne de sen yoksunuz ortalarda.Bak bir şey söyleyemedim ama çok şey söylüyorum.

    YanıtlaSil
  8. bir sey hakkinda ilk geleni mi? (Aklima ilk bu geldi)

    Kursad

    YanıtlaSil
  9. vala benim aklima ilk "yatak " geldi..yatakta ve uykulu oldugumdan galiba:)

    YanıtlaSil
  10. sıkılıyorummmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil