Bitti ...

Mart 07, 2006

Ohh...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Odanin toplanmis olmasinin yanisira arkaplanda (sag kosede) Bilgehan'in da kafeslenmis olmasi gercekten operasyonun basariyla sonuclandigini gosteriyor galiba! :D

    YanıtlaSil
  2. Çocuğunu da sanırım bi daha dağıtmasın diye hapsetmişsin...

    :))

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güldüm ufaklığın da toplanmış olmasına.

    Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Toplayınca tam toplarım, hiç affetmem :)

    YanıtlaSil
  5. Ha ha haa süper
    herşey yerli yerinde ,bu odanın o oda olduğuna inanmak çok zor

    Günaydın Handancığım,ben yine blogda bağırınıp geldim

    Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun,veletler bugün uslu dursun diyerek hayır duamı da yaparak gidiyorum. Bu arada bizimkinin ateşi bugünlerde borsanın halini aratmıyor.Arada bir çıkıyor,arada bir iniyor.Evhamlı anne ben ilk defa dr a koşmuyorum,pişmeye başlamışım anlaşılan.

    Seninki kafeste durduğuna göre ateş falan yok :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık,temiz iş çıkarmışsın,hehhee..Günün kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil