Mart 05, 2006

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Umarım bu sefer olur,sürekli takipte olmama rağmen teknoloji özürlü biri olaraktan hiç ortak olamadım güzel yazılarına:)

    YanıtlaSil
  2. ARKADAŞLAR DUYRULUR!!!
    ARAMIZA KAZANDIRILMASI GEREKEN GENÇ BİR BLOGGER VAR :d AMA YAZMIYO KERATA!!
    sİTEMDE LİNKİ VAR "YUNUSUN GÜNLÜĞÜ"
    KOŞUN VE BURCYNİ VE BANA DESTEK OLUN!!!
    hAYDE VRE :d (çOK HIRPALAMAYIN ZAVALLIYI :D)

    YanıtlaSil
  3. Olmadı yine,yaw ne işin var senin spot olaylarında:)Burda bari yazayımda aklım kalmasın.Hah,ben akrep34.Gül.ay.

    YanıtlaSil
  4. Oldu oldu :) Hoşgeldin GÜl.ay ,teşekkür ederim çaban için.

    YanıtlaSil
  5. Senin yazılar yanında bu fotoğraflarda bir harika...

    YanıtlaSil
  6. Sağol Nilüfer. Oldum olası böyle şeyleri çekmeyi severim, bir de makina dijital olunca gel keyfim gel. Arkadaşımla oturmuş çay keyfi yaparken gözüm yerdeki gölgeye takıldı. Bazen çok güzel ayrıntılar yanıbaşımızda oluyor, oluyor da biz ne kadarını fark edebiliyoruz acaba?

    YanıtlaSil
  7. en kötü huyum, kafamda takılı kalanları ilgili şahıstan öğrenmeden rahat duramamamdır, çünkü geçen zamanda onlar benim kafamda fare gibi doğururlar:))
    Elbette çoğu zaman da başıma iş açarlar:))

    YanıtlaSil
  8. GÜNAYDINNNNNNNNN.
    öyle tatlı bir rüzgar esiyor ki handan..ılık ılık.güneş ısıtıyor sanki...sorularım havada bile kalsa gam yemem artık..bahar çarpmaya başladı bana..çok mutluyum şeytan kulakına kurşun...:)

    YanıtlaSil