I Wish I Was Special

Mart 02, 2006

Akustik versiyonu da çok güzelmiş.

Biraz zamanda yolculuk yapalım.

Buradan alabilirsiniz...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. süper Handan yaa...biliyor musun buraya bir şarkı koyduğunda düşünmeden ve de bakmadan alıyorum hemen. o kadar eminim ki seçtiğin şarkıyı seveceğimden..hiç yanıltmadın beni şimdiye kadar...sevgiyle kal Handan..

    YanıtlaSil
  2. Yılmadım, bekledim, kağıtların havalanıp gidişini. Baştan dinliyordum ki ikinci dakikasında gidiverdi elimden. Dinlediğim kadarının da beni gevşettiğini,bulutlarda gezdirdiğini söyleyebilirim. Şimdi yeniden denemeye gidiyorum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ters yüz etmişim yine isimlerimi
    kih, kih

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Katre, aşağılarda çok keyifli bir şarkı daha vardı, onu da aldın mı? Dans etmek için birebirdi.

    Marypoppins, bence de yeniden denemeye değecek kadar güzel bir şarkı :)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar sayfanın yan tarafına yeni yerleştirmiş olduğum notaya tıklarsanız şu anda mevcut yüklü olan bütün şarkılara ulaşabilirsiniz... Bu iyiliğimi de unutmayın :)

    YanıtlaSil
  6. TAMAM..ALIRIM ŞİMDİ..AMA SENDE BANA GEL..BENİM BLOGDA DA VAR BİŞİLER..SANA ÖZEL..YOK YA..DAİSYDE DEĞİL..ÖTE YANA GİTÇEN..BEN SADECE SİZE ÇALIŞAYIM ZATEN..BANA Bİ GÜZELLİK YAPAN YOK...:P

    YanıtlaSil