Kimlik

Mart 08, 2006

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Günaydın.Dünya Kadınlar Günün KUTLU OLSUN...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir fotoğraf öyle sarılmışız birbirimize.Ellerine sağlık çok hoş olmuş gerçekten,Halide teyzeminde eline sağlık yazısüper. Hepimizin KADINLAR GÜNÜ kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  3. Senin de kutlu olsun Emelcim. Papatyaların arasındaki fotoğrafımızı seçebildin mi?

    Sağol Beriş .Bu gece kutlatsak mı kendimizi? Rakının kalanı duruyordu :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa... canım ya.görmemiştim.evet papatyaların arasındayız.nekadar güzel.Teşekkür ederim.Benide resimlerin arasına koyduğun için.KOCAMAAAN ÖPTÜM SENİ

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ne doğru söylemiş annen dimi:))
    Senin de kadınlar günün kutlu olsun handan'cığım.

    YanıtlaSil
  6. Ben de seni öpüyorum kocaman Emel, bekliyorum yaza, biliyorsun.

    Senin de kutlu olsun Le Jardin :)

    YanıtlaSil
  7. Ben boks eldivenli fotoğrafta takılı kaldım nasıl bir mesaj o öyle:)karşımıza çıkanı deviririz gibi:D şaka bir yana hepnizin kadınlar günü kutlu olsun 1saat 42 dakika kadar geç kaldım ama:(

    YanıtlaSil
  8. Mesajı alması gereken cinsiyet nasıl da alıyor :)Teşekkürler Uskumru.

    YanıtlaSil
  9. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    o boks eldivenli sensin mi?amanin..
    ben hala sarhoş gibiyim henden..ama çok mutluyum..şimdi gidicem yine minik kuşun yanına..görsen ne minik...o cüsseye göre fazlacana gazda var...
    yanımda olduğun için teşekkürde etmek isterim sana tekrar..nasıl sevindim bilemezsin...sağol bitanesi..
    dün bizimki uyanınca dedim ki
    ARTIK SALTANATIN SONA ERDİ..CANINA OKUYCAM SENİN..9 aydır ses çıkaramıyodum ya..ne desen ağlıyo
    o da bana dedi ki;
    SENİNDE SALTANATIN SONA ERDİ..ÇÜNKÜ BUNA SEN BAKACAKSIN..
    HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ DEMİŞİM BEN...:))
    şimdi bişiler yazim bloguma..örümcek bağlamış yahu..her yer güp güp toz..insan bi tozumu alır henden..:)

    YanıtlaSil