Karışık

Mart 07, 2006


Şuralarda bir yerde kayboldum, döneceğim...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Handan?

    iyisin di mi?

    geleyim mi yardıma?

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Handan abla bu odanin girisinde bi harita asili di mi? Hani yon bulmak acisindan:)

    YanıtlaSil
  4. Off..tipik benim odam.Birden annemin tehditlerini hatirladim.." Rkadaslarin geldiginde butun vbunlari teker teker gostericem,rezil ol diye" derdi..hic bir zaman yapmadi ama, simdi hatirlayina guluyorum:)

    YanıtlaSil
  5. bitanesi
    ben gidiyorum..şekerli akşamlar..sana not bıraktım..sinema salonunda buzdolabının üzerine astım..git okuyuver..oraya gelen giden yok bizden başka..buraya yazmim dedim...hadi oğlunu yedim,seni öptüm..byessssssssss

    YanıtlaSil
  6. Katre, yetiş arkadaşım :)

    Sağol Aslı..

    Harita yok, yol yok, geçiş yok... Kurtarılmış bölge Emir :)

    Tuğçe, aslında odayı (bu sefer) çocuklar değil ben dağıttım, dolap içini boşalttım olduğu gibi. Tabi 50 kutu oyuncak olursa durum bu hale geliyor.

    Sana da iyi akşamlar Daisy...

    YanıtlaSil