Bir

Mart 28, 2006

Bir + Bir bazen hiç olurmuş bazen de çok, öğrendim...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. mümkündür..çok felsefik bir yaklaşım..dur bi yaklaşayım..
    bir çift sevgili için kurarsak bu denklemi(ki bu bir çift çorap der gibi oldu)
    bazen iki kişi bir olunca gerçekten HİÇ sonucu çıkabiliyor...al birini vur ötekine...sonuç aynı..
    ama bazende öyle değerler çıkıyor ki akıl almıyor...
    bu daha çok arkadaşlıklarda çıkıyor gerçi..çünkü işin içine aşk girince maraz çıkıyor...

    AY HENDEN..SABAH SABAH FELSEFE YAPTIRTIYOSUN BANA..YOK YANİ YAPABİLSEM GAM YEMİCEM..ŞİMDİ ÇAYLA SİMİT YİYCEM..
    BU DA SENİN GÜNAYDININ...GÜNEŞLİİİİİİİİİİİ;ŞEKERLİİİİİİİİİİİ;MİSSSSSLER GİBİİİİ BİR GÜN GEÇİR İŞŞALLAH...
    kız beddua eder gibi dua ediyom...:)

    YanıtlaSil
  2. Bir tek sana yazmak geldi bugün içimden.
    Ama bu soru için değil kaçyüzümüz olduğu ile ilgili..Şöööyle düşündüm pir düşündüm..
    Ben diyebilirim ki en az iki yüzüm var ikiyüzlü biri olmamama rağmen. Evimde ailemle birlikteyken
    gerçek benim herşeyimle.. Diğer günlük ortamlarda ise tüm duygularımı apaçık sergileyemiyorum neden bilmemm. gerçek beni gördüklerinde onlara çok tuhaf biri olarak görüneceğimi biliyorum. neden bilmem ama böyle geliyor bana..Sevgilerimle

    YanıtlaSil