Ebe Sobe Falan

Mart 30, 2006

Tam da şöyle edebi bir blog haline dönüş yapıyordum ki Katre beni ebelemiş.

1-NELERDEN KORKARIM

Sevdiklerimi kaybetmekten. İnsanları kırmaktan. Yaşama zevkimi yitirmekten. Hayal kuramamaktan. Çocuklarımı iyi yetiştirememekten (Yani onların hayattan keyif alan, huzurlu ve mutlu insanlar olamamalarından). Yazı yazamamaktan.

2-HAYATTA EN COK DEGER VERDİGİM ŞEY

Sevdiklerim.

3-ELİMDE SİHİRLİ BİR GÜÇ OLSAYDI

Kendimi on kilo eksik yapardım...Çok bencilce oldu , tamam tamam dünya barışı :)

4-ARKADAŞIM NASIL OLSUN

Benimle aynı fikirde olmasa bile beni anlamaya çalışsın, uzaklarda da olsa yalnız olmadığımı hissetirsin. Ki bu konuda çok şanslıyım.

5-HAYAT

"Hayat biz gelecek için plan kurarken başımızdan geçenlerdir" diye bir söz vardı.

6-AŞK HERŞEYİ AFFEDER Mİ

Ne bileyim, genelleme yapamayacağım şimdi. Herşeyi affetmez bence ama ne kadarını affeder onu da bilemem.

7-ALDATMAK NASIL BİR DUYGU

Aldatmak mı aldatılmak mı? Her ikisi konusunda da bir fikrim yok gerçi ya lâf olsun diye soruyorum.

8-GÖZLERİNİ KAPATIP 10YIL SONRASI

Hımm, Metehan üniversiteye giriş sınavı stresinde, Bilgehan deli dolu bizi çıldırtmakla meşgul, ben ihtimal yine aldığım 5-6 kiloyu vermeye uğraşıyorum, Can kendine alacak yeni çıkmış bi bilgisayar parçası bulmuş sabah akşam internette onu inceliyor.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Hayatın tanımlaması çok güzel.Hayata bakış açın,çevrene yaydığın pozitif enerji mükemmel.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nilüfer, pozitif bir enerji yayabiliyorsam ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  3. Pozitfi Handan,Pozitif Handaaaaaan

    Çok iyi cevaplar,dünya barışı ha?

    YanıtlaSil
  4. Handan'cığım, bence sen 10 yıl sonra kendine ait bir iş yerinde patron olacaksın, bunu altıncı hissim söylüyor, yaz bir yer oldu mu.
    Bu arada ben de sana ortaklık teklif edeyim mi onu düşünüyorum şimdiden (senin kabul edip etmeyeceğini de bir ara düşünürüm sonra, çünkü şimdi çıkmam lazım)

    YanıtlaSil
  5. Dünya barışı Aslıcım :)

    Le Jardin, sen düşünme ben cevap vereyim ortak :)

    YanıtlaSil
  6. 8nci hakkında hiç süphen olmasın bence :)

    YanıtlaSil
  7. ve biz çayımızı demlemiş yanında üç beş kraker nasıl kiloları vericez bu sınavlar ne zaman bitecek doğum anılarımız arada aman bu eşlerde filan... gibi konulardan bahseder akşamlarmıyız acaba... İNŞALLAHHHHHHH

    YanıtlaSil
  8. ebeliim dedim geç kalmışım ehehehe

    YanıtlaSil