İyi ki Doğdun Metehan

Mart 25, 2006




Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. handan resimlerden çok belli çok eğlenmişsiniz ama yorulmuşsun da belli:) buna değmiş ama ufaklıkların yüzünden belli oluyor:)iyi ki doğdun metehan..nice güzel ve sağlıklı yaşlara...

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu yıllara çok kıskandım metehanı biri benimle de kızıldericilik oynasın balta versinler banada tüy taksınlar:)pasta da harika hımmm. En kötü günün böyle olsun dedikleri günlerden biri olmuş. Sağlıklı sevgi dolu yıllar diliyorum Metehan'a..

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yıllar sevdikleri ile sağlıklı olsun, sanırım senin için yoğun bir gündür handan ama değmiştir; ne mutlu sana...

    YanıtlaSil
  4. Allah sağlığını..huzurunu..mutluluğunu daim etsin Metehan..
    Dilerim hep böyle gülümsersin..

    Yalnız ev sahibesine de Allah yardım etsin.. O kadar kızılderili çocuğun evi ne hale getirdiğini tahmin edebiliyorum.. Temizlemek epeyce bir zaman almıştır..

    YanıtlaSil
  5. Hem de ne yorulduk Zehra, 4-5 saat sürdü sanırım parti, evin içinde koşturup birbirine saldırılan küçük kızılderililer ve kopan çıkan baltalarla kalkanları tamir eden biz :)

    Uskumru, biz hevesimizi aldık, hele Can bayağı oynadı onlarla :)

    Gerçekten de yoğundu Derin İz, ama çocukların keyfi sildi herşeyi. (Yani hemen hemen sildi, şu anda dayak yemiş gibiyim ama :)

    Çağlar, evin son hallerinin fotoğraflarını da basacaktım ama vazgeçtim :) Bugün çoook işim var çook...

    Hepinize güzel dileklerinizden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Daha nice mutlu yaşlara Metehan.Handan yorulmaya değer.Yaşadıkları bu güzel günler gelecekte bahsedecekleri güzel bir anı olarak kalacak ....

    YanıtlaSil
  7. ben bi kız doğurayımm.baksana ne yakışıklı damat adayı...
    ay senle dünür olsak bitermi acaba arkideşliğimizz...
    bi deneyelim kız..daha vakit var..he he ..

    GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNN..HEMENCİK GİRDİM MATRİXE..HEMEN GİDİYORUM ŞİMDİ...GÜZEL Bİ PAZAR DİLERİM SANA VE AİLENE..

    OĞLUŞCUĞUNUDA ÖPTÜM YANAKLARINDAN..ALLAH UZUNNNNNNNNNNNNN;SAĞLIKLI;BAŞARI DOLU BİR ÖMÜR NASİP ETSİN ONA...AMİN DİCEN ŞİMDİ..

    ŞİMDİ UÇTUM BEN...BYEEEE..

    YanıtlaSil
  8. allahtan orjinde kızılderili değil.. Kocaman bi iyi ki doğdun demenin yanı sıra, mutlu, sevgiyle ve başarılı dolu bi ömür geçirmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş Handan ...

    Ufaklıklar da çok mutlu olmuş..Belli ..

    İyi ki doğmuş Metehan..

    YanıtlaSil
  10. yaşadığı her günü doğduğu gün neşesinde geçirsin inşallah:))yaşama hep pozitif baksın, üzüntülerinde, acılarında bile bir gülümsenecek yön bulabilsin. Metehan çok mutlu çoooookkk. yüzünden gülücükleri eksilmesin. doğum günü kutlu olsun...nice yaşlarına sevdikleriyle birlikte hep böyle gülümser girsin inşallah:))iyi ki doğdun Metehan...kocaman öptüm seni...

    YanıtlaSil
  11. Nice yıllara Metehan'a
    Çok eğelenceli geçmiş resimlerden belli

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Umarım öyle olur, teşekkür ederim Nilüfer .

    :) Senin kızından iyisini mi bulucaz, hadi doğur Daisy :)
    Amiiin..

    Haklısın Züper. Teşekkürler.

    Çocuklar gerçekten keyifliydiler Ece. Bunda onlarla koşturan Can'ın da payı büyük tabi :)

    Ne güzel dilekler bunlar Katre:)

    Sağolasın Zeya.

    YanıtlaSil
  13. Buradan da öpeyim yeğenimi:)
    Muck muck.
    Fotoğraflarla pek ilgilenmemiş, küçük yeğenimi de öpeyim.
    Muck.
    İyi ki doğmuşlar...

    Dada

    YanıtlaSil
  14. Muck

    Bir muck unutmusum kucuk yegenim icin:)

    YanıtlaSil
  15. Bu ne kadar güzel bir doğum günü yaw. O karelere monitörün içinden geçip giresim geldi:D Nice nice sağlıklı ve hep bir arada yıllara...

    D.K.

    YanıtlaSil
  16. Dada, biz de seni öpüyoruz kocaman.

    Teşekkür ederim Deniz :)

    YanıtlaSil
  17. "MUTLU YILLAR METEHAN!"
    ...
    ÖmrüN hep annenin yürek sıcaklığında geçsin Metehan...

    Mutlu yıllar...
    ...
    Aile mutluluğunuz daim olsun Handan Hanım...
    ...
    Doğumdan ölüme hep iyi olabilmek,iyilerle olabilmek bize de kısmet olsun...
    ...
    ŞEN VE ESEN KALINIZ...

    Saygı ve sevgimle...

    Mehmet PAZAR

    YanıtlaSil