Sihirli Dadı

Mart 20, 2006



Dün Metehan'la Sihirli Dadı'ya gittik. (Gerçi o son anda Bambi'ye gitmek istedi ama annesi bu film diye tutturunca üzmedi neyse ki:) Cumartesi günkü fiyaskodan sonra ilaç gibi geldi. İlkokula giden çocukları olanlara tavsiye ediyorum. Onları bahane edip gidin :) Çok keyifliydi.

Huzurlu ve kıpır kıpır bir haftaya açılsın sabahımız.

Günaydın...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. hayata kocaman bi günaydın!
    filmi sinemada izlemek evde dvd ile izlemenin yerini tutmuyor, sinemaya gitmek lazım; yanlış anlama babam sinema işletmecisi değil:)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın İvriz. Ben de aynı fikirdeyim, gerçi ses düzeni ile falan evde de keyif almaya başladım ama yine de sinemanın yerini tutmaz. Fakat, bu filmi izlediğimiz sinema salonu bizim salonla neredeyse aynı boyuttaydı, sinema salonlarını da minicik yapıyorlar artık :(

    YanıtlaSil
  3. Güzel vakit geçirdiğine sevindim.

    Günaydın Handan

    Gerçi geç oldu ama :/

    YanıtlaSil
  4. güzel bir hafta diliyorum mutlu kal
    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil