Sadece

Mart 14, 2006

Biraz yorgunum.

Geçer...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bense sadece biraz kırgınım.

    Geçer...

    YanıtlaSil
  2. Bense hem yorgun hem bitkin hem kırgınım.
    Aaaa ne oluyor bize yaa:)))

    YanıtlaSil
  3. Bir fincan çayı güzelce yudumla bir nebzede olsa yorgunluğun geçer.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın, yorgunluğun geçmiştir umarım. Geçmediyse bile, önce güzel bir çay/kahve hazırla kendine. İçmek için güzel bir köşe bu evde. Oraya doğru giderken bir boy aynasının önünden geç. Tamaaam. Şimdi dur orda. Omuzların aşağıda di mi, bi kaldır onları. Öyle kahkahalarla gülme, deli derler, hafif bir gülümseme kondur yüzüne. Zoraki de olsa. Bir süre sonra gerçek olacak o. Başını da kaldırdın. Dudaklarınla yaptığın gülümsemeyi gözlerinin içine de yerleştir. Ve şimdi, "hımmm, keyif zamanı... Bugün daha iyiyim."

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handan

    Yorgunluktan yazı ekleyemiyorsun bakıyorum :) Peki dinlen ama çok da ihmal etme.

    Benimse çenem düştü bu günlerde.Hiç durmadan yazmak istiyorum.Sanırım bu aralar çok dolu olduğum için.

    Biraz uzaklaşmalı herşeyden,ama herşeyden.

    YanıtlaSil
  6. Valla 14 mart gunu yorgun olabilirsin ablacigim. Ama 14 Mart aksam ayni zamanda Testament konserinin oldugunu sana soyleyeyim. Aha simdi de 15 Mart gunu uzgun olduguna dair bir yazi bekleyebilirim heheheh:)

    Dur uzulme hemen, en azindan ben, yani kardesin oradaydi ve hemen anlatayim konseri kurtlarimi dokecek yer ariyorum zaten...

    Mukemmeldi:)
    In to the pit, Practice what you preach, Souls of black, Disciples of the watch, Burnt offerings, Alone in the Dark ve daha neler neler.
    Grup uzun yillardir bir araya gelmeyen orjinal uyeleriyle geldi, Alex Skolnick felan da daldigi jazz alemlerinden kopup geldi yani.
    Over the wall'da butun cilginlari sahneye cagirdi. 15-20 kisi testament'le ayni anda azdi. Ben cikmadim:)
    Bir de The Legacy'i caldilar cok guzel supriz oldu bana.

    Ne varsa trash gruplarinda var. Ayni ruh, ayni sicaklik. Aah ah.
    Cok iyi idi:)

    YanıtlaSil