Mart 03, 2006


Fotoğraf adını açıklayamayacağım birisine(:), yazı bana ait, ama tabi benim yazım bu kadar güzel olmadığı için yazan el Suat Tekin (Beni kırmayıp, üstelik de bu kadar çabuk hazırladığınız için teşekkür ederim Suat Bey) (Suat Beyin yenilediği sitesi burada )

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. resimde yazıda çok güzel...
    insan mutlu oldgunda bulutları altına alır ve biner üstüne...
    hiç inmeyecekmişcesine ama bazen kısa sürer bu mutluluklar bazen de doyasıya yaşanır...

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  2. iyi haftasonları Handancığım Günaydına geldim ama yazamadım sabah

    haftasonuda görüşürüz zaten

    YanıtlaSil
  3. henden ben gidiyom eve...hindistancevizli eti puf gibi bir akşam geçir işşallah...öptümmmmmmm byeee...:)

    YanıtlaSil
  4. suat tekin beyfendi harika şeyler üretiyor. çok severek, blogundan takip ediyorum yeniliklerini. hatta bende araklıyorum bir kaç yazı:))))birde hangi şarkıyı demiştin daha önce?gözümden kaçmış sanırım...sevgimle...

    YanıtlaSil