Baksana

Mart 20, 2006


Her yerde bir güzellik var...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Canim Handan ablam, guzzellik gorenin gozundedir.

    YanıtlaSil
  2. Güzellik görebilen yüreklere var.. Sana var, gözleri güzeli görenlere var..

    Hiç kusura bakma Handan, baharın gelmesini sevmiyorum ve bu güzellik diye sunduğun şey benim yas tutmamın sebebidir..

    YanıtlaSil
  3. Önemli olan pek çoğumuzun fark edemediği o güzellikleri görebilmek...

    YanıtlaSil
  4. Beautiful pictures!!! Congrats!

    YanıtlaSil
  5. yukardaki mor çiçekler çocukken en sevdiğim çiçeklerdendi. guguk çiçeği derdim onlara, asıl adı ne acaba.

    YanıtlaSil
  6. Güzellikleri görebilmek güzel, onları görebilen insanlarla paylaşmak daha da güzel. Teşekkürler:)

    Vişne ben de bilmiyorum isimlerini, çiçek isimleri konusunda ciddi bir eksiğim var.

    YanıtlaSil
  7. Yorumcuları tebrik ediyorum.. Doğru tespit.. Benim nehir olayı da senin için çok kaba bir tanımlama sayılır.. Sen daha detayları bile kaçırmıyorsun hakikaten Handan..

    YanıtlaSil