Aman Ya

Mart 16, 2006

Bugün yazacak birşey bulamadım. O kadar.

Bitti...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Tabi, sen git Bostanlı sahillerinde gez sabah sabah sonra bişi yazama dimi... aslında topladığın papatyalarla ilgili bir yazı hoş olurdu yada aldığın çıtır Bostanlı simitleri ile ilgilide olabilir...aman neyse sustum hadi.

    YanıtlaSil
  2. Kızım ne gezmesi , bir saat otobüs bekledim (abartı değil 60 dakikadan bahsediyorum), sinir oldum zaten. Bilsem o kadar gelmeyeceğini gider gezerdim hiç olmazsa.. Bak yine sinirlendim. Tı tı tı...

    Sahi gidip simit yiyeyim ben...

    YanıtlaSil
  3. HE HE ..BU DA İYİ..
    GÜNAYDINLAR BAYATLADI..TÜNÜN AYDIN OLSUN SOMURTUK HATUN..
    AMAN YAAA:)))))))

    YanıtlaSil
  4. Hmmm demek bostanlıdaydın
    Hmmm yoksa dün bostanlı pazarındamıydın ?

    Hmmmm....

    YanıtlaSil
  5. havada depresyon kokusu alıyorum
    yahu bi taraflar düzelse
    başka taraflar bozuluyor burada...
    ben düzeldim
    handan arıza yaptı..
    AMAN YAAAAAAAAAAAAAA

    eti browni tadında bir akşam dilerim sana....çokkkk fena tatlı olsunnnnn.
    ben bebişi sevmeye gidiyom şimdi..yuppiiiiiiiiiiiii...

    YanıtlaSil
  6. Bende çoook uzun zamandır yazamıyorum. Bir fikri olan var mı? Geldim, burdayım ama ne yazsam bilemiyorum????

    D.K.

    YanıtlaSil
  7. iyisin mi ?
    iyi ol ..
    ben mi ?
    iyiyim ..

    YanıtlaSil