Ebe

Mart 09, 2006

Nimpi ebelemiş beni, hakkımdaki bu çok değerli bilgileri hemen sizlerle paylaşıyorum. Aklınıza takılan başka sorular varsa çekinmeyin sorun, bugün öylesi bir anket havamdayım...


1- Yaşadığım 4 Şehir:
İstanbul (Karasevdam)
İzmir (Gerçi evim İzmir çıkış levhasından sonra geliyor, Can beni kandırdı İzmir'de yaşayacağız diye :)
(Turneler sayılıyor mu? o zaman)
Adapazarı (İstanbul'a yakın olması dışında hiçbirşeyini sevmemiştim. )
Ankara ( Deniz olmadığı için her daim kayboldum)


2- Defalarca İzlediğim 4 Film
Ölü Ozanlar Derneği
Yüzüklerin Efendisi(Hiç üşenmeden izlerim:)
Çikolata
Yaşamın Renkleri
Benden Bu Kadar
Düşler Tarlası

(Saymam biraz zayıftır :)

3-Ençok Sevdiğim 4 Dizi
Tv ile pek aram yok ama eğer rastlarsam

Lost
Grey's Anatomi
House
Law & Order

4-Ençok İzlediğim 4 TV programı
Seyretmiyorum ki...

5-Tatil İçin Gittiğim Yerler
Uzungöl
Marmaris
Fethiye
Kemer
Antalya
Bodrum
Cunda
Asos
Kaz Dağları

6-Yaptığım İşler
Banka Müfettişliği
Annelik
Ütücülük
Aşçılık

Kariyerim hızla ilerliyor


7-Sevdiğim 4 Yiyecek

Çorba (Kaynar olmalı)
Salata
Her nevi güzel pişmiş zeytinyağlı yemek
Annemin pişirdiği herşey

8-Şu an olmak isteğin yerler
Alaska' da dışarda kar yağarken sıcak ateş başında
Tropikal bir adada ağaç gölgesinde, hamakta
Uçsuz bucaksız bir çölde rüzgârın sesiyle


9- ebelediğim 4 blogcu

Ebelenmeyen kaldı mı?


Ece ebeeee...

Bir de, Beriş, Selma, Emel siz de yazın bakalım yorumlara cevaplarınızı, öyle sadece okuyarak olmuyor bu işler :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. günaydın Handan:))

    ancak fekat sanırım senin saatin yanlış arkadaşım. çocukları yolcu ettim veee sabahın ilk günaydınını bu defa sen benden alasın istedim. bu arada iyi ki gelip bekledin geçen sabah yoksa ben uykusuzluktan ölecektim:)))zor iş biliyor musun geceyi beklemek:)))haydi kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Katre, haklısın saat yanlış olmuş . Bak böylece yazı saatinden önce yorum yapmayı başarabilen ilk insan oluyorsun :)

    Bu arada, lâfı mı olur, arasıra gelip sana destek olurum ben sen merak etme :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan,

    Ben de feci hasta oldum,Kerem öksürmeye başladı.Dktora gideceğiz şimdi

    Ama günaş açtı burada.Bu da insanı mutlu ediyor.

    Günaydon kocaman

    YanıtlaSil
  4. Günaydın canım.Yorum yazmaya ne hacet.Her zamanki gibi döktürmüşsün yine:) Tek kelimeyle harikasın...

    YanıtlaSil
  5. Demek seni İzmir il sınırına götürdü.Hangi sınır acaba :)Umarım yolumun üzeridir.

    Dr a gittik.1 gündür çıkmayan ateş bu sabah yine 39 oldu,gece de öksürük tuttu.Neyse ki ciğerler ve kulaklarda bir şey yok.Söktürücü ateş düşürücü yazdı.Cts ye kadar ateş geçmezse,aralıklı bir hafta olacak ve belki de ilk defa antibiyotiğe yenileceğim.

    Hiç vitamin de kullanmadım bugüne kadar ama kerem biraz daha yemezse ben kafayı yiyeceğim için,doktor o işe yaramaz dese de iştah açar diye vitamin şurubu yazdırdım.

    Bakalım...

    YanıtlaSil
  6. bitanesi
    ben gidiyorum..ay çok helecanlıyım..koklicem gene o mis kokulu tazecik gül goncasını..:)

    YanıtlaSil
  7. Uçsuz bucaksız bir çölde rüzgârın sesiyle....

    Ne kadar harika olurdu ilk 3 gün...
    Sonrasını...Bilmiyorum..Denemeli..

    YanıtlaSil
  8. Hıı,ne,kim,nasıl,nerde??? yorum mu? evet evet bugün çok yorumdum:P

    YanıtlaSil