Bu Sabah...

Mart 24, 2006






Başım çok ağrıyordu bu sabah. Dışarı çıkıp biraz hava alayım belki iyi gelir dedim. Gerçekten de geçti.















Ben de başka başı ağrıyanlar varsa diye size de bir tutam getirdim.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Cennette falan mı yaşıyorsun Handan?

    Dışarı çıkınca gördüklerine bakılırsa ... :)

    YanıtlaSil
  2. oooofff içim açıldı yoğunluktan güzellikleri göremiyorum yine bu ara...

    Handancım sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Hepsi, her yerde rastlanan şeyler Aslı, burada daha çok rastlanıyor sadece :)

    Çiğdem seni görmek ne güzel.

    YanıtlaSil
  4. ohhhh bahar artık kendini iyice gösterdi.. birden resimlerin içine girdim..çok güzeldi..ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş hakkaten..

    YanıtlaSil
  6. Harikasın sen yaaa. Daha ne denir bilemiyorum????

    D.K.

    YanıtlaSil