Mart 26, 2006


Dün birisinin daha doğumgünüydü. Onu da buradan kutlamadan geçemeyeceğim.

Selmacım, iyi ki doğdun, bak söz verdiğim gibi aramızdaydın. Nice yıllara...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Merhaba Handan,

    Bugün bağlantıda sorun vardı,şimdi geldi.Resimleri gördüm ve bayıldım.Böyle yaratıcı bir anneleri olduğu için çok şanslılar.Ben de arkadaşın olarak gurur duyuyorum.

    Umarım ev bir an önce eski haline döner.Sanırım bu hafta biraz işin olacal :)

    YanıtlaSil
  2. cancanlarım çok güzel bir hediyeydi bu bana. çokkkkk teşekkkürler ederim emeği geçen tüm şahıslara ve dostlara.nasıl yorulmuşum dün anlatamam bu kalabalığın içinde... anca kendime gelebiliyorum... dermişim... sağolun mutlu olun ömür boyu çocuklarınızla sevdiklerinizle cancanlarımmm benim.:-)

    YanıtlaSil
  3. Dün ne kadar çok kişi doğmuş yahu:)

    Selma.. evet evet sana diyorum selma.. Bakınma sağa-sola..

    Allah uzun..sağlıklı ve mutlu bir ömür versin sana..

    YanıtlaSil
  4. çokkk teşekkürler çağlar allah herkese sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin...

    YanıtlaSil