Mart 24, 2006

Küçük kızılderilim :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ay ne şeker şey o öyle.. :D

    YanıtlaSil
  2. ughh! çokta yakışıklı olmak.. yakışmak tüyler kayafa, balta eline..küçük reis kötü kötü bakmak..ben gitmek:)))

    YanıtlaSil
  3. Handaaaaan

    Günayddııın
    Ben bugün pasiflora içeceğim bir kutu. Ye mi yoooor

    İnşallah siz çok eğleniyorsunuzdur.

    Nize mutlu yıllara canım.

    Kocaman öpüyoruz oğluşla sizi.

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışıklı bir kızılderili olmuş METEHAN maşallah,nazar değmez inşallah..NİCE MUTLU YILLARA....Çooook öpüyoruzz.

    YanıtlaSil
  5. KIZ ÇOCUĞUN ELİNE VERDİKİN ŞEYE BAK..
    HEY ALLAHIM YA..
    ŞİMDİ DUYARLI BİR BLOGCU GELİP SANA TI TI TI YAPMADAN BEN YAPİM..

    TI TI TI..KIZ NE VERDİN ÇOCUĞUN ELİNE BALTA..
    SENİ GİDİ...

    he he ..garanti çıkar ya bi tane şiddet karşıtı..ben öleler oldum şimdi...

    TÜNAYDIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN VEYAHUT İYİ GÜNLERRRRRRRRRRRRRR
    YA DA ÖPÜCÜKLERRRRRRRRRRRRRRRRRRR HENDEN...:)

    YanıtlaSil
  6. henden..bizim mahallede arıza var..hiç bi yer çalışmıyo...herhalde ufolar bozu...yönetimdekileri ışınladılar herhalde..oh canıma değsin..o kadar didim önlem alın diye...yesinler onları..
    kız naptın bugün..çatlicem meraktan....
    ÇAT..
    bak demedim mi?

    şekerli yıllar;çikolatalı ömürler;bal gibi mis gibi sağlıklar falanlar fıstıklar dilerim ben..üstündede krem şanti olsun..eti tutku gibi akışkan kremalıda bir akşam dilerim..
    ay karnım acıktı şimdi...hüüüü

    YanıtlaSil