Işıltı

Mart 15, 2006



Gece'nin kursu işe yarıyor sanırım. (Ama ayna karşısında durma kısmını beğenmedim. Enine boyutlarımı fark edince gülümsemem dondu bir anda :)

Benim gibi somurtanlara inat ışıl ışıl bir sabah var İzmir'de.

Herkese günaydın.

Mırıldanmayın öyle, canlı canlı GÜNAYDINNNN....

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Günaydıııın

    Buraya da gönderirmisin güneşten?

    YanıtlaSil
  2. günaydınnn
    istanbul parçalı bulutlu..keşişlemedende rüzgar esiyor.keşişleme ne demek bilmiyorum ama.:p
    yeni bir video klip buldum ama şablon yeni olduğu için yapıştıracak yeri hala arıyorum.yerimi yadırgadım bak şimdi.böyle daha aydınlık oldu ya..bütün bloglarım kara kuru.biraz bu kalsın.hem yandaki resmi filanda değiştireceğim.deniz feneri galiba..önce bir şablonu anlayayımda..bak neler yaıcam ben o şablona..bozup bırakıcam..:))))

    YanıtlaSil
  3. GÜNAYDIIIIIIIIIINNNNNN:))))))

    YanıtlaSil
  4. GÜNAYDIN BİZE... AMA HERKESE BU KADAR AYDINLIK DEİL NE YAZIKKİ. CANIM HERKESİN GÜNÜ AYDIN SAĞLIĞI YERİNDE OLSUN İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafı yürütebilirsin Handan :-)

    YanıtlaSil
  6. GÜNAYDIN METEBİLGE GÜNAYDINNNN..
    ORTALARDAN YOK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRKEN BİR ANDA OKUYUVERİYORUM YORUMUNU.. HOŞUMA GİDİYOR DOĞRUSU ARADA ÇIKIP GELİVERMEN...
    IŞILTI GÜZEL, YEŞİL IŞILTILI FOTOĞRAF MÜTHİŞ. İNSANIN İÇİNE İŞLİYOR YEŞİL..BENNN BAYILIRIM YEŞİLE, BU YAZI BAYILMADAN AZ ÖNCE YAZILMIŞTIR. SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. aY RESİM ÇOK GÜZEL ;) Günaydın demek için ben biraz geç kaldım galiba;)
    AMa yinede yarın sabah okuman için kocaman bir Günaydııııııın!!!! ;) Seni seviyoruz ;) walla ;)

    YanıtlaSil