Dolu

Mart 18, 2006

Bugün uzun zamandan sonra nihayet sinemaya gittim. Ben ettim siz etmeyin. "Maç Sayısı" İçime fenalık geldi seyrederken. Bir taraftan filmden sıkıldım diğer taraftan kırk yılda bir sinemaya gidebilirken bu şansımı kötü değerlendirmeme sıkıldım. Eve dönerken patlama noktasındaydım. Benim yerime hava patladı ...

Bakınız:

Bakamıyorsunuz tabi çünki ben bir türlü fotoğrafları yükleyemiyorum.


İzmir'den canlı yayınımız şimdilik sona ermiştir. Bir ara fotoğrafları yükleyebilirim herhalde. Bizi izlemeye devam edin. (Ne diyorum ben?)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Sizi izlemeye devam ediyoruz.Takipteyiz merak etmeyiniz...Bloglarda sorun var galiba.

    YanıtlaSil
  2. Ben seni hep izliyorum,ve şu sinema konusunda çok iyi anlıyorum.Boşver ,olsun yine de sinemayı solumal iyiydi diye düşün :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa, hâlâ yeni fotoğraf yükleyemiyorum, herkeste var mı aynı sorun?

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa Handan, gözümden kaçmış bu post, okuyunca çok bozuldum. Nasıl beğenmezsin ya o filmi. Süperdi, ben çok sevmiştim. Neden sevmedin ki sen.

    YanıtlaSil
  5. Ben insanların gizli saklı işler yaptığı filmlerde hep çok sıkılıyorum Gece, komedi filmlerinde bile sıkılırım eğer böyle alavere dalavere varsa. Onun için herhalde :)

    YanıtlaSil