Doğumgünü

Mart 22, 2006



Geçen sene korsan partisi yapmıştık. Çocuklar çok eğlenmişlerdi. Hazine avı özellikle çok hoşlarına gitmişti. İp uçlarını takip edip sürpriz yumurtalar ve şekerlerle dolu hazine küpüne ulaşmışlardı.




Bu sene kızılderili partisi düşünüyorum ama gel de tüy bul şimdi. Cumartesi gününe kadar baltalar, tüyler ayarlanmalı ve uygun süsleri düşünülmeli.

Davetiye 'yi hazırladım sayılır. (Geçen sene davetiyeleri şişelerin içine koyup vermiştik, bu sene de okla mı atsam acaba:)



Bunlarla uğraşırken yiyecekleri unutmasam bari .. Gerçi o konuda yeteneğim olmadığı için Burcu'ya söylesem de bize kayık pasta , ok şeklinde kurabiyeler hazırlasa :)

Kartonlar, folyolar, renkli kâğıtlar, yapıştırıcılar... Savulun ben geliyorum...

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. :) Ner kadar eğlenceli bir uğraş,ben de oğluş büyüse de temalı partiler yapsam diyordum,kızılderililer iyi fikir.

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım kartonlara, renkli kağıtlara... Ughh var Davetiye harika olmak. Ben var dilemek mutlu doğum günleri.. Büyüklere ateş suyu da var mı hıı..

    YanıtlaSil
  3. selam Handan,
    sana zahmet benim kızın doğum gününüde çıkartıver aradan. 26 mart ta bizim doğum günümz:))))benim kızda prenses olmayı pek seviyor..geçen sene kocaman bişey yapmıştım..acaipte yorulmuştum. bu sene yok sana doğum günü dedim. akşam yemekte hemen dudakları büzüldü:))yaşlandım ben artık yaa kocaman doğum günleri için. hem burda Handan teyzesi var dimi? hadi görüşürüz Handancım:)))))sana güveniyorum;))

    YanıtlaSil
  4. Aslıcım Tigger Oyun Dergisi var, o kadar güzel öneriler veriyor ki, tavsiye ederim.

    Wabun, bak ateş suyunu iyi hatırlattın çocuklara üzüm suyunu ateş suyu diye içirebilirim sanırım :)

    Katreeeee... Sen yaşlandıysan ben senden daha yaşlandım tı tı tı... Unuttun kimin büyük olduğunu yine:)Hem ben anlamam kız partilerinden, haydutlarım var benim.

    YanıtlaSil
  5. Handan ece ile bende gelebilirmiyiz:) hoş ece'nin adına yazıyorum ama eminim gelir..ayrıca sana yardım ederiz:)))çok güzel yaaa...

    YanıtlaSil
  6. ya durduk yerde iş çıkartıyorsun kendine..ama sevdim bu fikri..bende yapcam oğluşcuğuma...sınıf arkadaşlarını çağırırım..bende ev temizlerim..ohhh kebap.
    bana bak..bana bişi demişsin..bi link neyim bırakmışın..neye bakcam ben yaw.ay develiğim tuttu gene...kız gmail sayfasına yolluyo beni..orada mı bişi demişler bana..KIZ GOOGLECILAR BANA LAF MI DEMİŞ...AY ONLARIDA MI SARMIŞIM BEN BAŞIMA?ben yine şapşirdim handan ..zaten cinema salonumdaki kovboy şapkalı fotoğrafım ve yıldızlarım kayboldu..nereye gittiler anlamıyorum...ya salak oldum ben buralarda..valla aslı gibi ara versem iyi olacak...bi kafamı dinlim ben..bakayım ne diycek bana...

    YanıtlaSil
  7. Annelik bu mudur? Her anne uğraşır mı böyle? Seni tebrik ediyorum Handan.. Sana anne diyebilir miyim :p

    YanıtlaSil
  8. Doğumgünü kutlu olsun...

    Çok güzel bir fikir gerçekten..

    Çocuklarının düşünme,araştırma yapma yönünü ve hayal güçlerini geliştiriyorsun ne güzel..

    Ben kendi kendime geliştirdim mesela..
    Evdeki hazineleri bularak :)

    YanıtlaSil
  9. Zehra, beklerim tabi, ama Ece gelirken pasta getirmek sorunda :)

    Daisy, oğluşunun çok hoşuna gider bence.

    Ha ha ha Ufuk, sana bir parti düzenlemem için uğraşıyorsun biliyorum zaten doğumgününü sipariş etmiştin önceden ama pek şansın yok :)

    YanıtlaSil
  10. Handan bence de Ufuk bunun için uğraşıyor...:)))

    Pasta ... Tabii ki...

    Oğluşuna kızırderili kabilesine özel tüylü mumlarla süslü bir pasta modeli çıkarırız...

    YanıtlaSil
  11. Handan abla sana inanamiyorum ya???
    :DD
    Cocuklara bi de savas boyalari surmek laazim:)

    YanıtlaSil
  12. süpeeeeeeeerrrrrrrrrr.

    Kıskandım çok, oğlum olsun benim de...

    YanıtlaSil
  13. Takıntı icabı yorum sayısı 13'de kalmasın diye de bu 2. yorumu yazıyorum şimdi, sonra silebilirsin sen :)

    YanıtlaSil
  14. Yüz boyası olmadan olur mu hiç, onlar hazır bile :) Şimdi karar verdik davetiyeleri oka sarıp vereceğiz. Yarın ok yapmak üzere dal toplamak gerek. Bir de sopalardan at var :) Hava güzel olursa bahçeye kızılderili çadırı da kuracağız.

    YanıtlaSil
  15. Gece umarım bu keyfi sen de yaşarsın. Cumartesi gelip bize de katılabilirsin bu arada :) Aynı anda yorum yazmışız , geçti 13 ü.

    YanıtlaSil
  16. Handan'cığım adresini bana eposta atar mısın? burcutemiz@yahoo.com

    YanıtlaSil
  17. ne güzel böyle cocuklarla cocuklasabilmek..bu günlerin tadini cikart zaman cok cabuk geciyor, nice yillara...

    sima

    YanıtlaSil
  18. Handan, anlatacaktım,unuttum.

    Şu senin tüy nasıl bulacağım derdin beni gerdi.Sabah kendimi yüzümü yıkarken, bir yandan da tüy nerden bulunur yaaaw diye düşünürken buldum.

    Bizim bir papağan vardı,tüylerini saklıyorumu acaba annem diye düşünürken güldüm kendime.

    E zaten o kadar renkli ve süslü tüyde olmazdı değil mi?

    YanıtlaSil
  19. handanım benimkinide aradan çıkartıversek.. bende orda bi prenses felan bişey oluversem... bak beni düşünen kimsem yok canım arkadaşım. oraya benimde bir resmimi filan koyuver metoşumla kutlayıverelim benimkinide. özlemişim kutlanmayı be içlendim bak şimdi... sana kolay gelsin benim becerikli düşünceli arkadaşım

    YanıtlaSil
  20. Handancım yaaa,

    ben benim kızı ikna ettim minnacık bir doğum gününe. bi duysa var ya senin böyle parti yaptığını evi başımıza yıkar:)))))aman sakın söyleme...sana kolay gelsin arkadaşım..iyi akşamlar:))

    YanıtlaSil
  21. Benim de çocuk olasım geldi yaa
    Eskiden bahçeden kuş tüyü toplardım ben sonra kızılderili olurdum.
    Şimdi kalmadı ne bahçe ne kuş tüyü olsa toplar verirdim sana da
    Sevgiler
    Nice yıllara bu arada

    YanıtlaSil
  22. Sima , haklısın, tadını çıkartmak gerek çabucak büyüyorlar.

    Aslı, papağan tüyü ha :)

    Selmacım sensiz olur mu hiç.

    Katre, sus payı isterim:)

    Zeya, aslında burada bahçe de kuş tüyü de var ama mesele şu kuşgribi davası yüzünden benim toplamaya cesaret edememem.

    YanıtlaSil
  23. çok iyi bir fikir . tebrik ederim seni. nice güzel yılları beraber geçirirsiniz umarım

    YanıtlaSil