İlk Gençliğim

Mart 11, 2006


Senden bana ne kaldı?

Yaz geceleri yıldızların altında dinlediğim şarkıların melodileri kaldı.
Yüzümü okşayan rüzgârda kaybettiklerimin dokunuşu kaldı.
Kâh ağlatan kâh güldüren nice hikâye kaldı.
Rengi değişmiş defterlerde yıllara meydan okuyan sözcükler kaldı.

Bir albümden gülümsüyorsun bana, bakıyorum gözlerine, ne kadar uzaksa o kadar yakın.

Ansızın bir fısıltı hissediyorum kulağımda

Gidenler gitmeliydi, ne gerekiyorsa o kaldı.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne kadar güzel bir fotoğraf...

    Ne kadar samimi bir gülüş...

    O samimiyet ve güzel gülüş de kalmış...

    YanıtlaSil
  2. Süpersin

    O zaman da yleymişsin.

    YanıtlaSil
  3. Mazisini devamlı dile getirip özlediğini belirten insanların sıkıntıları olduğunu söylemişti bir dostum bana..

    YanıtlaSil
  4. neden bu eski resimlerle kendinizi avutuyorsunki?Bırakın sizi sevenler son halinizle sevsinler..Hem bak geçen o küçüğü çadıra kapatmanızda saçma..... tamam güldürdü ama o saçma sapan oyunlara çocuklarınızı alet etmenize kızdım doğrusu..o resmi yakalayabilmek için çocuğu sen oraya tık tı tı tı....olacak şey değil

    YanıtlaSil
  5. Senden bana ne kaldı demişsin ya
    O sıcacık gülümsemen kalmış,bence en güzel şey gülümseme

    YanıtlaSil
  6. Ece, Aslı, Nilüfer teşekkür ederim :)

    Çağlar , sürekli mazimi dile getirip özlediğimi belirttiğimi sanmıyorum, bu yazının da anafikri bu değildi.

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Handan,bugün ben senden erkenciyim :)

    YanıtlaSil
  8. geç bir öğlen günaydını:))hıı evet dünün yorgunluğuyla ancak uyandım ben. sıcak günaydınına bir günaydında ben vereyim dedim.

    ve muhitine gelince öylece bu fotoğrafa baktım kaldım. benimde böyle bir fotoğrafım var pek sevdiğim. ayaklarım dalgalara gömülmüş ama taa uzaklara bakıyorum kollarımı kavuşturmuşum:))

    vay be uzaklara gittim bende senin fotoğrafınla, yakınmış gibi...

    güzeldi o günlerim benimde...elimde gidenler kaldı gibi görünsede sanırım kalan ben varım:))

    teşekkürler Handan...

    (ya birlikte çizelim mi çiçek resimleri?)

    YanıtlaSil
  9. bir derin sızı kaldıııııı

    şaka bir yana
    hoş bir fotoğraf henden

    Cim Kedi

    YanıtlaSil
  10. o kocaman gülmen kalmis, bu kesin bir kere:=)

    sima

    YanıtlaSil
  11. Katre, bir fotoğraf insanı nasıl da sürüklüyor zamanın içinde değil mi?

    Kedi Cim, teşekkür ederim :)

    Sima, o kaldığına göre en önemli şey kalmış demektir :)

    YanıtlaSil
  12. kız sen misin bu fıstık?
    ay ay ay...ne kalcak?
    bana kalan kaldı..
    he ya..
    bana kocamannnnnnnn gülümsemesiyle dünya tatlısı bir handan kaldı..
    seni bilemem valla şekerim...
    ben bana kalana bakarım..sende yan derdine..ama ne?

    YanıtlaSil
  13. "GEÇMİŞ ZAMAN OLUR Kİ
    HAYALİ CİHAN DEĞER"
    ...
    Sevgili Handan Hanım,merhaba!...

    Yürek sıcaklığınız hiç eksilmesin...
    ...
    Yürek onarıcı cümlelerinizle bir çok kez motive ettiğiniz ve yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz...
    BİN YAŞAYINIZ...
    ...
    Mutluluğunuz daim olsun...
    ...
    Yıllar geçse de daima genç ruhunuzun güzellikleri,etrafınıza bahar meltemleri sunuyor.
    Paylaşımlarınız bol olsun...
    ...
    ŞEN VE ESEN KALINIZ...
    Saygı ve sevgimle...
    Mehmet PAZAR

    YanıtlaSil
  14. Daisy, Canny aramızda birşey var sanacak :)

    Sevgili Mehmet, teşekkür ederim bu güzel sözlerin için, beni mutlu ettin.

    YanıtlaSil
  15. Oy yerim seni ben.
    Bu resmi ben cekmistim galiba heheh:)

    Kursad

    YanıtlaSil