"Pazartesi"ymiş, boşverrrr...

Mart 06, 2006


Açıklama :) Eller Handan ve Beriş'e aittir. Aslında bir yüzleri de vardı ama ııh olmasa daha iyi olur .
Açıklama 2:) Yok, rakı konu mankeni olarak önümde durdu ben şalgam suyuyla haşırneşir oldum daha çok, ha ha ha yazık oldu rakıya ...
Açıklama 3:) Açlıktan yemeklere hemen saldırmışız güya balıkların fotoğrafını çekecektik.
Açıklama 4:) Hayır efendim sarhoş olmadık (Şalgam suyu içtim dedim ya, tı tı tı, sarhoş etmiyor malum)
Açıklama 5:) Gerçi benim sarhoş olmaya ihtiyacım var mı? O da tartışılır ...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Hmmm sağdaki el senin :P

    Yani Handan inadına koyuyorsun fotoları değil mi? Burada nerdeee o yeşillik,İzmir'in rokası ? Yok.

    Neyse, iyi dileklerin için teşekkürler,Metehan'ın başına gelen benim en korktuğum şey.

    YanıtlaSil
  2. ay yine delirttiler beni henden..yazdım sildim napcamı şaşırdım...sen bilmiyosun şimdi konuyu..ne diyo bu diyosundur...
    üfff...neden ben allahım?neden?akıllı uslu oturayım diyorum izin yok ...sonra ben kabahatli oluyorum...
    ben çıkıcam birazdan..iyi akşamlar arkadaşım...umarım yarında tatlı tatlı rüzgarlar eser..güneş açar,kuşlar vızıldar,arılar cikcikler...:)))

    YanıtlaSil
  3. Öğrendim ya,artık her dem burdayım,hehhehe...O nassssıı bi nispet yapmaktır canım ele güne karşı,tı tı tı...Bide bahar gelmiş,yok yok bende çekecem resmini yapınca:)

    YanıtlaSil
  4. Daisy valla anlamadım konuyu, günaydın sana :)

    Nimpi mesaj alınmıştır, ilk fırsatta yazacağım :)Sen de mi kullanıcı girişi yapmadan yorum yazdırmayanlara katıldın, uff yani...

    Gül.ay , çok pis nispet yaparım :) Yok canım biz buna güzellikleri paylaşma diyelim. (Gerçi nasıl bir paylaşım oluyorsa bu:)

    YanıtlaSil
  5. oooo.. afiyet olsun.

    YanıtlaSil