Söz

Mart 19, 2006

Bu sabah kendime sözler verdim. Sözlerimi tutacağıma da söz verdim.

Ne tuhaf.

İnsan en çok kendisine sadakatsiz oluyor.

Sözleri unutuyor. Özeni unutuyor. Saygıyı unutuyor.

Farkına bile varmıyor.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. günaydın henden..
    doğru.
    mesele sigarayı bırakacağım diye söz veririm kendime..
    sonra o söze ihaneti yine ben yaparım ...garip bişi

    bişi sorcam.benim maskotun blogunda en üstteki yılızlar ve deniz feneri yerine koyduğum kendim gözükmüyo..televizyonda çalışmıyo yaaaa.
    ya sen görebiliyon mu?evden bağlanınca hep böyle oluyo handan..ay dün o kadar şablon yaptım..yaptığım hiç bişi görünmüyo yaaaa.
    yaw bu handan pazar günleri rahat etsin bari..sus daisyyyy..hadi kaçtım ben...ama harbi nereye gitti benim süslerim yaaaaaa...:(

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan.
    Çok haklısın, insan en çok kendisine sadakatsiz olup kendine verdiği sözleri unutuyor.
    Her olayda bundan sonra şöyle davranacağım, şunu yapmayacağım derim ama kendime söz geçiremem.
    Ama ben bundan memmunum yaa, bu insan olmanın özelliği, sevdiklerine karşı zayıf olmak,affetmek, bir kez daha şans vermek hatta kendine bile dimi?

    YanıtlaSil
  3. en iyisi kimseye söz vermemek... kendine bile.. tutamama ihtimali varken... -ki hep vardır..:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Handan , Çok doğru gerçekten.Herkese verdiğim sözü tutarım ama kendime gelince hep bir bahane bulurum :) Ama insan kendini kandıramıyor tabii uzun süre...

    YanıtlaSil
  5. tutulmadik sozler sanirim kendimize yaptigimiz en kotu sey

    YanıtlaSil
  6. bende çok sözler verdim kendime ama olmuyor çoğu zaman.Dediğin gibi insan en çok kendine karşı sadakatsiz oluyor...
    Korkumdan,tüm sözlerimi geri aldım kendimden... Ve hiç söz vermiyorum artık...
    Kendimde dahil,kimseye hiçbişey için garanti vermiyorum.Her an herşeyi yapabilirim... Bu özgürlük hoşuma gidiyor çoğu zaman... Ama bazen...

    YanıtlaSil