...

Mart 11, 2006

Bazen "hiçbir şey" yapmak istiyorum. Ama gerçek hiçbir şey. Yani önemsiz , sıradan, anlatmaya değmeyecek hiçbirşey değil- ki o kolay. Hiç hiçbirşey.

Zamanı bütün kocamanlığıyla hissetmek. Nefes almayı. Dünyayı. Kendimi.

Bir küçücük noktadan çıkıp kaplamak hepsini.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. koccamaaann bir günayyydın!
    zamanı kocaman hissetmen için..:)

    YanıtlaSil
  2. e tabi..normaldir..kolay değil koskoca müfettiş iken kendi halinde olamayan bir ev kadını olmak...
    ben diyorum sana..yapma hiçbişey..tut bi gündelikçi...hi hi..
    bitanesi ben yeni bir yazı yazıyom şimdi..toplumsal bi meseleye yine parmak basasım geldi ..
    göbek atasımda var bugün..tatlı bir rüzgar esiyor istanbulda...benim başımda da eski zamanların kavak yelleri...
    not:güneşli, aydınlık, kuş cıvıltılı bir gün senin olsun..ayol ben gelene kadar yine akşam oldu ya neyse...

    YanıtlaSil
  3. Sana da kocaman günaydın İvriz :)

    Parmak bas bakalım Daisy, sen de olmasan millet bana bakıp dünyadan bi haber "hiçbirşey" yapıp duracak :)

    YanıtlaSil
  4. Ben az önce yaptım... Şİddetle tavsiye edilir herkese... Haftada bir mutlaka yapın ;)

    YanıtlaSil
  5. Yarın Pazar deniz kıyısına git,kulağına tak wolkmeni,denizi seyret saatlerce.Hiçbirşey düşünmeden saatlerce otur.Bir taş al eline atabildiğin kadar uzağa savur.

    Bu arada benim içinde fotoğraf çeksen çokta iyi olur.İstersen yer değiştirelim ben deniz kıyısında sende o fotoğraftaki kar görüntüsünün içinde ol ne dersin ???

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten keyifli oluyor değil mi Özge :)

    Nilüfer, ne güzel bir öneri bu, ama biliyorsun annelere cumartesi pazar yok. Yine de muhakkak bir gün uygun bir anda yapacağım. Sana bir dürü deniz fotoğrafı vereceğim , söz :)

    YanıtlaSil
  7. "Kesinlikle hiçbirşey yapmamak dünyanın en zor ve entellektüel şeyidir" Oscar Wilde

    YanıtlaSil