Mart 24, 2006


Davetiyeler hazır...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. GÜNAYYDINN:))süppersin handan:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Zehra :)

    Dün gece yarısını geçiyordu Can'la bunları bitirdiğimizde, gerçi o her işi kendisi yaptığını iddia ediyor, ben de fikir benimdi diye büyük payı almaya çalışıyorum. Gördüğün gibi biz çok eğleniyoruz, çocukları bilmem artık :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan

    Ne kadar güzel olmuşlar.Tebrik ederim.Keşke biz de orada olabilseydik de bu güzel partiyi kaçırmasaydık.

    YanıtlaSil
  4. aman
    kız ne biçim biçim davetiye..
    millet gelmeye korkar..
    GELME BAK PARTİYE..POPİŞİNE OK ATARIM MESAJI VERİYO SANKİ...aman yok..ben gelmim...yanlışlıkla bi yerime batar bunlar..
    zaten bahtsız deve olmuşum ;şanssız eşşek olmuşum..her iş benim başıma geliyooo..
    not:GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  5. Davetiyeler hazır da peki kızılderili savaşçıların hazır mı:))
    Güzel bir parti olacak belli..
    İyi eğlenceler şimdiden hepinize.

    YanıtlaSil
  6. Aslı, yazın Bilgehan'ın partisine yetişirsiniz siz de :) Temmuzda.

    Daisy, nasıl da anlıyorsun mesajı, geçen sene 14 çocuk vardı, mahvoldum, bu sene korkarlar belki diyorum. Ya da o oklar bilahare bana gelecek :(

    Le Jardin, baltalar bu gece hazırlanacak , yüz boyalarıyla birlikte savaşçıları yarın akşama görürsünüz :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Handan yaa,
    sakın dideme bişey söyleme! valla okur canıma:)))

    kolay gelsin sana ..baya çalışıyorsunuz eşinle:)))en çok işi o yapıyor galiba hemde:)))

    YanıtlaSil
  8. Dideemmmm....Bak sana ne söyleyeceğim :)

    Benim parmağım ağrıdığından makas kullanamıyorum, eh sazları topla, mukavvayı kes, yont biç derken evet, o benden çok iş yapıyor :)Sen Can'a bunu belli etmezsen ben de Didem'e söylemem.

    YanıtlaSil
  9. hımmm...danışıklı dövüş demek:))tamam anlaştık:)))hehehe. Handan var ya çok şantajcısın...

    YanıtlaSil