İz

Mart 10, 2006

Kıyı bucak temizliyorum bugünlerde. Kuytulardakini döküyorum. Kimisini hiç düşünmeden atıyorum, kimisine elim gitmiyor ,bazen attığım yerden alıp koyuyorum geriye ya da hemen uzaklaştırıyorum yanımdan ki bir daha almayayım diye.

İnsan ne kadar çok şey biriktiriyor. Kimisi bilinçli kimisi farkında olmadan. Bir bakıyorsun sana yaşayacak bölge kalmıyor yaşanmışlardan. Sınırı ne olmalı? Ne kadarına izin var hayatta? Hangisi durmalı orada burada birikmiş hatıralardan ?

Kıyı bucak temizliyorum bugünlerde. Neler neler dökülüyor eteklerimden. Keşke bütün attıklarımın izlerini de silmek mümkün olsaydı içimden.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. bildigim sadece, hatiralarin insani gecmise bagli tuttugudur...

    sevgiyle

    sima

    YanıtlaSil
  2. aslında bazen eski bir hatıra güzel şeyler hatırlatıyor, mutlu ediyor insanı..ah ne günlerdi o günler dediğin oluyor..
    yazı çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  3. Geçmişe bağlı olmak ne kadar iyi onu da merak ediyorum bazen Simacım. Bugünü yaşamamı engeller mi, aklım hep oradayken bugünün güzelliklerini kaçırır mıyım? Herşeyin dozajı çok önemli değil mi?
    Seni görmek ne güzel bu arada :)

    Merhaba Zehra, hoşgeldin. Teşekkür ederim . Bazen de eski güzel anılar uzanıp da tutamamanın acısını taşıyor içinde. Hemen yanıbaşında ama asla bir daha eline geçmeyecek şeyler . (Bahar mı vurdu ne:)

    YanıtlaSil
  4. senin temizlik yapacağın tuttu bugün..bende msnde oturdum tüm gün...
    şimdi gidiyorum koklamaya gül goncasını...ayrıntılı bilgi sinemalarda..:)))
    şekerli akşamlar dicem ama sen mafiş bi haldesindir şimdi..ne çok karıştırıyonuz şu evi..nedir bu evin senden çektiği henden...
    olsun yinede iyi akşamlar..uzat ayacıklarını bi çay iç bari..cannyy enişte demler sana tavşan kanı..
    yani kadının ailesine bile karışıyom...ne kaynana oldum he..:))

    YanıtlaSil
  5. Hoşbuldum:) Teşekkür ederim..Olsun yaşanmışlıklar var içinde dediğin gibi ama iyi ama kötü izler var..Herşeye rağmem güzel ya Handan:)(Tabi baharın vermiş olduğu iyimserlikte olabilir bu :P :))

    YanıtlaSil
  6. Bende zor atanlardanım, annem çöp ev olacak yakında evin diyor, napayım anılarıma kıyamıyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Daiy valla ev bir karışıyır ki sorma :)

    Evet Zehra bahardan olmalı:)

    Gün, her dolapları açışımda birşeyler atmaya çalışıyorum ama hâlâ üniversitedeki defterlerim duruyor. Hatta karalamalar bile. Bir gün küçük bir eve gitmem gerekirse onları nerelere sıkıştırırım bilemiyorum artık.

    YanıtlaSil
  8. Acı ya da tatlı bizim geçmişimiz onlar bugünkü bizi var eden.Bazı şeyleri silebilseydin bugünkü sen olabilirmiydin Handan?

    Günaydın

    Bugün rekor kırdık ilk kez 9 a kadar uyuduk.Hatta kerem haka uyuyor heyoooooooooooooo

    YanıtlaSil
  9. Dün değilsem,öğrenmediysem geçmişten..
    Bir beklentim yoksa gelecekten..
    Yarın ben olmayacaksam..

    Kimim ben???

    YanıtlaSil
  10. yani silmemek.................
    silinmesi gerekiyorsa sileceksin.

    YanıtlaSil