Düşündün mü Hiç

Mart 27, 2006

Kaç yüzün var?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Günaydın Handan
    Sabaha sabah hayırdır bu soru?
    Düşünmedim ama senin için düşüneyim.Şu anda gülümseyen bir yüzüm var :-)))))))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan.

    Şöyle söyleyeyim yüzsüz bir insandansa çok yüzü olan bir insanı tercih ederim.

    Bir yüzüm olduğunu düşünüyorum.Pek güzel değildir ama estetik için de ameliyat masasına yatamam.Genelde makyajsızdır ve bugünlerde de biraz asıktır.Tatil günlerinde nispeten daha çok güler.

    Bilmem yeterince suyunu çıkardım mı bu sorunun :P

    YanıtlaSil
  3. günaydın Handan:))

    yok şekerim ben sana yetişemem günaydın deme konusunda...sen bi tanesin..

    hımm...kaç yüzüm olduğuna gelince bilmiyorum ki...

    YanıtlaSil
  4. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNN

    AL GÜNAHIMI HANDAN AL BAKALIM...BAK ÜZERİNDE KALIR AMA ALDIKLARIN...HEM BEN SANA UĞRADIM Kİ DÜN...NEDEN AMA NEDEN BANA HİS YAPIYON Kİ....BU ARADA SELMANIN DOĞUMGÜNÜ KUTLU OLSUN...BLOGU YOK GALİBA...YA DA VAR BEN BİLMİYORUM HER ZAMAN Kİ GİBİ..SEN SÖYLEYİVER NİCE YILLAR DİLEDİĞİMİ...
    HEE ..BENİM KAÇ YÜZÜM VAR..
    DUR Bİ SAYAYIM..

    GÜLEN SURAT
    HÜZÜNLÜ SURAT
    BİR KAŞI KALKIK SURAT
    İKİ KAŞI KALKIK SURAT
    HOŞNUTSUZ SURAT
    BEYLENEN SURAT
    SALAK SURAT
    DAHA SALAK SURAT
    SEVGİ DOLU SURAT
    SEVGİ DOLU OLMAYAN SURAT
    GÖZLERİ ZIRT PIRT SULANAN SURAT
    SULU SULU KONUŞAN SURAT
    SUYU TÜKENMİŞ;AĞZINI BIÇAK AÇMAYAN SURAT
    BLA BLA BLA

    BENDE SURATLAR TÜKENMEZ..AMA HEPSİNİ BİRDEN SUNUYORUM KARŞIMDAKİ İNSANLARA.....BEĞENDİKLERİNİ ALIYORLAR ARADAN...
    SANA HANKİ BİRİNİ DAHA ÇOK GÖSTERDİM BİLMİM Kİ?????

    YanıtlaSil
  5. kıs ben çok suratsız biriyim
    hee sen de gördün zati beni
    madalyonun öteki yüzünü biliyom da
    kendimin kaç yüzü var onu düşünmemiştim hiç
    hiç yüzüm yok valla saymaya
    say say bitmez :)

    YanıtlaSil
  6. Kac yuzum var bilmem ama icimde bir suru kisilik var, bazen karar vermek icin beynimdeki meclisi toplamak zor oluyo onun icin:))))

    YanıtlaSil
  7. oy oy oyyyyyy bugünlerde bende düşünüyorum. hep bu gülen yüzümün arkasında oysa kaç yüzüm daha var bilinmeyen keşfedilmeyen diyede... bi ben biliyorum sende bilirsin handanım biraz diğer neyin yüzlerimi.... evet ya ne güzel sormuşun.daisy yazmış bendeki yüzlerin bir çoğunu ve de ayriyeten çok selam eder teşekkürler ederim daisy ye doğumgünüm için.şimdi mutlu yüzdeyim.....

    YanıtlaSil