Porsiyon

Mart 07, 2006

Şimdi ben elma yiyorum ya, bu sadece bir elmadır öyle öğün falan değil. Kandırmasınlar hiç. Hem bir porsiyon meyva denilince de şöyle kocaman bir tabağa konulmuş elma , armut, muz, portakal -velhasıl buzdolabında ne varsa hepsi- aklıma geliyor yarım muz ya da iki dilim elma ile porsiyon olmaz...

Bu konuya böyle açıklık getirdikten sonra artık rahat rahat oturabilirim.

Günaydın herkese...

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Gunaydin.

    Ara öğündür o olsa olsa :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de..:))

    Günaydınn....

    YanıtlaSil
  3. Günaydın

    hani derler ya akşamı sadece meyve ile geçiştirin diye.

    Demek istedikleri bir elma falandır.

    Ben salata kasesinde meyve salatası yerim

    1 saat sonra da acıkır,buzdolabını tırtıklarım

    YanıtlaSil
  4. Günaydın kızlar:)

    Haklısın Şebnem olsa olsa ara öğündür.

    Aslı, valla meyva beni de daha çok acıktırıyor. Acıktığımda değil sadece canım meyva çektiğinde yerim onun için.

    YanıtlaSil
  5. Günaydıııın

    YanıtlaSil
  6. rejim yapıyosun demiiiiiiiii
    he he ..
    ben dedim sana..banu alkan gibi afrodit olma yolunda ilerliyon dedimmmmmm
    yeme handan dedimmmmmmm
    ama beni dinlemedinnnnnnn
    şimdi ye bakalım elma.
    ben geçen sene çok yedim o elmayı..
    sadece elma yiyodum...artık göresim yok...GÜNAYDINNNNNNNNN unuttum ya arada..
    geçmiş olsun ayrıca...benim oğlan hasta olunca annemin bana söylediği ilk laf
    bakamıycaktın ne doğurdun oluyooooo
    ay kolay bakılıyo sanki..üzerinden yağmur bulutu geçse hasta oluyo benim minik kuşum...çok nazlılar çokkk.aslıya gidim şimdi..benim blogda efelenmiş az önce....hadi kaçtı daisyyyy

    YanıtlaSil
  7. Günaydınnnnn...
    Biraz önce ben de bir orta boy elma yemiş bulunuyorum.
    Senin, benim ve yenen bütün elmaların aslında bir tek sebebi var değil mi?? yaz geliyorrr yazz.

    YanıtlaSil
  8. Ahhh arkadaşım ah!bende bugün çok işim var, nasıl yaparım diye düşünüyordum ki seninle konuşunca içim rahatladı birden, senin işin daha zor valla ne diyeyimki Allah kolaylık versin dikkat et oyuncakların arasında kendini kaybetme:)arada mola ver sana kahve yapayım.(söz bu sefer fallar benden;)

    YanıtlaSil
  9. selam Handan:))elma iyidir yaa. ben çok severim. yaa bende verebilsem keşke bir 5 kilo yaa:((

    YanıtlaSil
  10. Handan ,telaş arasında ha yazdım ha yazacağım unutuyordum,seninki nasıl oldu?O da ateşlemnmiş.Ufağa geçmez umarım.Bizimkisi sanırım sadece soğukalgınlığı ,çünkü ateş düşmeye başladı ,dr a götürmeden atlatacağız inşallah.Umarım seninki de öyledir de atlatır.Mikrobik oldu mu dediğin gibi ona da geçebilir.

    Şimdi iyi mi?

    YanıtlaSil
  11. Handan yaaaa.. Yazayım dedim komik yazı senin için.. Olmadı tam ama :(. Ben komik olamıcam mı hiç :p

    YanıtlaSil
  12. üfffffffff
    püfffffffffffffff
    offffffffffffffffff
    öfffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  13. Looking for information and found it at this great site...
    » » »

    YanıtlaSil