Bizim Evin Bilgiç Halleri

Mart 31, 2006


-Senin kelebekli çiçeğin erimiş.
-Ne erimiş oğlum?
-Kelebekli çiçeğin var ya.

Düşünüyorum kelebekli çiçeğim de ne? Nerede erimiş diye. Derken gösterdiği yere bakıyorum. Hahaha, geçici dövme yapmıştım, meğer o silinmiş...

-Hep senin hep babanın oğluyum. Ama babam gelince babamın oğluyum.

(Babacı çocuklar çok iyi , mesela akşamları seni kim yatırsın oğlum sorusunun cevabı her daim "babam" oluyor:)

-Çok sinirleniyorum anne... Çok sinirleniyorum bak.

(Ayna gibi bu çocuklar, bak gör kendini:)

- Anneeeeee ben kalktıııııımmmmm.

(Sabahın en güzel günaydını )

-Dukkoskip ungırgand iki oynuyorum ben.

(Need For Speet Underground 2 oynuyormuş yani :)

-Onyedi, onsekiz, onkokuz...

(Ne yazık ki öğrendi 19 demeyi şimdi)

- Sadelisinden aldım.

-Elma suyusundan istiyorum.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. GÜnayydın!! Sabah Sabah yüzüm gülümsedi çok güzel oldu:)O çocukalra bak kendini gör harika bir şey:) kuzenimi az görmeme rağmen hemen 10 dakikada benim gibi oluyor benim gibi konuşuyor müthiş bir şey çok keyiflii çok..

    YanıtlaSil
  2. ya çok ısırasım geldi handan çocukunu
    off çok şeker bişi

    YanıtlaSil
  3. Ben onu yerim Handan

    Bak İzmire geldiğimde sırf onu yemek için geleceğim söyle ona, bu kadar tatlı olmasın :)

    YanıtlaSil
  4. acaip birsey bu cocuk, ben ona bayiliyorum handan haberin olsun:=)

    sima

    YanıtlaSil
  5. çok tatalı yaaaa..

    benim kızımında en baş sözü "tendi diyen tendi olur" :)))) özellikle babası trafikte önüne gelene .k.z demeye başladığında...

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı çok, biliyor musun, benim minik de babacı, ben de hiç şikayetçi değilim bu durumdan:)

    YanıtlaSil
  7. istiyorum ben bundan. Alinir mi bi yerden?

    YanıtlaSil
  8. allah'ım bağışlasın inşallah..çok ttalı ya..süppersin handan:))

    YanıtlaSil
  9. ''kelebekli çiçek''ne kadar güzel bir söz bu..bazen cocuklar kadar düz ve bir okadarda mantıklı düşünmeye onlar4 gibi bakmayı isterim hayata....
    ama biz onlar kadar başarılı degiliz bu konuda:)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  10. akıllı bıdık anası gibi... şekerleri öp benim içindidem de bugün bana 21 nisan şakası yaptı handan teyzesi. alemmm bunlar...

    YanıtlaSil
  11. 'Dukkoskip ungırgand'ini yerim ben onun:))

    YanıtlaSil