Mart 12, 2006

Rüzgâr esiyor deli deli.

Çıkıp savuruversem sıkıntıları, umutsuzlukları, dertleri...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ya da rüzgarın beni sürüklediği yere kadar gidebilsem.... :-)))

    YanıtlaSil
  2. Handancım yaa, sen pazar sabahlarıda mı erkenden kalkıyorsun?

    bizim buralarda geceden beri yağmur var. çokta severim yağmurları...ama ıslanmak istemiyorum, şimdilik:))))

    YanıtlaSil
  3. Savurmuşken benimkileri de versem Handan..

    YanıtlaSil
  4. bana esmeyi anlat
    bana sevmeyi anlat

    -anlatır rüzgarla çok sesli ruh halini:)-

    YanıtlaSil
  5. KEŞKE..... O RÜZGAR ALSA BENİ ÖZGÜRLÜĞÜME SEVDİKLERİME ULAŞTIRSA BENİ AİT OLDUĞUM ASIL YERE GÖTÜRSE...NE GÜÜÜZZZELLLLLLLL NE HARRRİKA OLURDU KIZ HANDAN...

    YanıtlaSil
  6. Savur tabi, savurabileceğine inan yeter :)

    - 3 gündür bu mevzularla ilgili bi eğitimdeyim de, acaip gaza gelmiş durumdayım-

    YanıtlaSil
  7. keşke rüzgarda savrulsa dert dediğin.
    tazecik umutlarda sarıverse dört bi yanımı..
    ama savrulmuyor ki dertler handan..
    tazecik umutlarda benden çok uzakta sanki..


    handan..
    neden benim dertlerim rüzgarda savrulmuyor?
    yanlış bişey mi yaptım yine?

    YanıtlaSil