Dolu - II

Mart 20, 2006




Biraz bayat haber oldu ama ne yapalım artık, hiç yoktan iyidir :)

İşte cumartesi günü böyleydi ortalık...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Tren rayınız çok ilginç,
    Mesajınız alınmıştır.

    YanıtlaSil
  2. kıyamet alameti bunlar..dediydi dersin..

    kız napıyonnnn?özledim seni valla...
    sen özlememişindir beni allah bilir..hüüüü..tabi ne özlicen ki beni..
    sömür aylin..
    tabi tabi hiçççç özlemedin sen beni...öyle bi his var içimde....sınıf sınıf..

    YanıtlaSil
  3. ya benim blogdaki koca fotoğrafım ve yıldızlarım yine kaybolmuş handan.noluyo bu bloga yaaa.ya neden hiç bi koyduğum yerinde durmuyor bu blogda...izmirden nasıl görünüyo bu blog..ya kapatçam he bu sinemayı..ya doğru yerlere yapıştırdım onları...neden ya neden..ay bana bişiler oluyo..
    sen ütü yap.
    bende senin kafanı ütüleyeyim..
    yaaaaaaa bana ne yaaaaaaaaaa...küstüm ben bu şablona...bu blogada mı cin kaçtı noldu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.:(

    YanıtlaSil
  4. bu kadar büyük doluyu ilk defa görüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Pekte bayat habere benzemiyor cünkü buzlar erimemis ayni tazelikte duruyor,devamini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. iyi akşamlar Handan:)))

    YanıtlaSil
  7. Bende bu dolu gibi yağsam dağıtırmıyım ortalığı?Sanırım yine bir güneş bulmak gerek...

    YanıtlaSil
  8. This is very interesting site... video editing schools

    YanıtlaSil