Ha Ha Ha :-)

Mart 22, 2014

Yere oturmuş sakin sakin fındık kırarken zapping yapıyordum ki Two Broke Girls'e rastladım. Hah komik tipler tam benlik diyerek izlemeye başladım ki kafedeki adam kalp krizi geçirdi ve kendilerini acil servise attılar. İşte o anda kopmuşun sayın izleyiciler.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. hoşgeldiin blogumaa. en sevdiğim mevsim sonbahar. üçü doğru biri yalan diyo ya. görüşürüüz. yine gelseneee :)))

    YanıtlaSil
  2. Sen de hoş geldin Deep:-) Benim sevdalı olduğum mevsim de sonbahar:-) Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. two broke girls izlemiştim ya sanki. zaten hayatımız da dizi oldu hani. diziydi bu galiba di mi :)

    YanıtlaSil
  4. Evet zaman zaman izlemeyi sevdiğim bir dizi:-)

    YanıtlaSil
  5. önceki iki yazınızı da okudum kii. yorumları gmailden izleyin. öle izlemesi daha kolay kii. baktım sizin arkadaşlarınız benim de arkadaşlarımmış zaten. nihal, hamiyet. aynı çevredeymişiz :)

    YanıtlaSil
  6. Evet oralarda dolaşırken rastladım sana zaten:-) Eskiden gmailden izliyordum, sonra bir ara her türlü spam gelmeye başladı ben de bıraktım. Böyle daha heyecanlı oluyor:-)

    YanıtlaSil
  7. başka bloglardaki yorumlarınızı izlemeniz zor ama böyleee. :) neyse size böle kolay geliyor olmalıı :)

    YanıtlaSil
  8. Haklısın, arada unuttuğum oluyor ama olsun,böyle kendimi sınırlayabiliyorum, aksi halde bu aleti elimden hiç bırakamayacagim:-) Bu da bırakan halim ,ha ha ha:-)

    YanıtlaSil
  9. Seni gidi fındık kıraaaan :))
    E, napalım panele düşmüş, aklıma getirdin bu parçayı..

    YanıtlaSil
  10. ben en çok kışı severim nedeni de adana. kar yağmıyor bir türlü arada şehir dışına çıkacaksın da öyle. Üniversiteyi de izmirde okudum bir otobusle gidiş gelişte. kar ı çok seviyorum çok
    buranın son baharı ile kışı aynı gibi hatta ilk baharı çok birşey anlaşılmıyor.

    YanıtlaSil
  11. Ha ha ha, hiç düsünmemiştim o şekilde Zeugma:-) Ben oğluşlara çok söylerdim o şarkıyı, bak zamanda yolculuk yaptım şimdi:-)

    Kış soğuğunu da çok severim Nihalcim. İzmir'de kendimizi arada dağlara atıyorduk kar görmek için. İstanbul'da biraz daha şanslıyız sanki. Alaska en çok görmek istediğim yerlerden biliyor musun:-)

    YanıtlaSil