Yatmadan Önce Süt İçmek İsteyen:-)

Aralık 12, 2013


Süt içmek deyince uykudan önce geldi aklıma, uykudan önce deyince de Adile Teyze geldi.

Ben de onu gibi yapayım dedim.

Any,Aslı,Ayşe, Aylin,Aynur, Bahar,Banu, Bibis,Cenebaz,Damla,Deniz,Destiny,Donkişot,Ebru,Evren,Gülçin,Katre,Kürşad,Mehtap,Nesrin,Özii, Pia,Sedef,Selen,Sevda,Sevgi,Tülin,Yağmur,Yaren,Zeugma...

İyi geceler yavrucuklarım.

Not:  Aynı anda evdekilere cevap yetiştirip yazıyorum, ismini unuttuğum varsa, ses etsin, hemen ekleyeyim:-) 

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. İyi geceler :)))))))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. İyi geceler Handancım :)

    YanıtlaSil
  3. Sutumu icerken okumam da hos oldu:) iyi geceler

    YanıtlaSil
  4. Iyi geceler Handan, iyi geceler arkadaslar (Waltons'lara benzedik iyice he):)

    YanıtlaSil
  5. Cansın Handan'ım. Cidden gidip ısıtıp içecegim yorgunum iyi gelir. .. uyurum

    YanıtlaSil
  6. ayhh beni de unutmamışsınn..çok sevindimm.eski ismimi görünce duygulandım da bi an:) iyi geceler metebilgecim.yazdım yazımı,içtim sütümü artık uyuyabilirim:)

    YanıtlaSil
  7. Tesekkur ederim.nasil sevindim adimi duyunca...nestlemi o ;) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. sütümü şimdi içebilir miyim?
    günaydın:)

    YanıtlaSil
  9. öğlen oldu ama senin için bu gece içeceğim .
    any :))

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş iyi uykular dileklerini de aldım ohhh miss ;) yalnız teneke süt meselesini çözemedim ben mi çok uzaktayım bu konuya acaba ;)

    YanıtlaSil
  11. Ahahah:)
    Alfabetikal sıranı severim senin :D

    Yoksa en sona attığın için kızabilirdim (mi acaba?)...
    Şakaaa :)))

    Bu gecenin ''İyi Geceler'' dileği de benden sana..
    Ve de tüm listedekilere gelsiiinnnnn :)

    YanıtlaSil